NÀmen den dÀr vovven kÀnner jag igen, 100% euro dollar bÀsta frissan iaf om tar rÀtt pÄ gosefluffetHos frissan Visa bifogad fil 46687
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀmen den dÀr vovven kÀnner jag igen, 100% euro dollar bÀsta frissan iaf om tar rÀtt pÄ gosefluffetHos frissan Visa bifogad fil 46687
NÀmen den dÀr vovven kÀnner jag igen, 100% euro dollar bÀsta frissan iaf om tar rÀtt pÄ gosefluffet
Exakt den! Det absolut bĂ€sta stĂ€llet ju. Annars hade vi kunnat slĂ„ss om detĂstermalm, Skeppargatan? Den Ă€r Ă€ven vĂ€ldigt snarlik min gosis sĂ„ vi blev ju dödspolare direkt
Exakt den! Det absolut bÀsta stÀllet ju. Annars hade vi kunnat slÄss om det
Har du en hund? Sen nĂ€r?Ăstermalm, Skeppargatan? Den Ă€r Ă€ven vĂ€ldigt snarlik min gosis sĂ„ vi blev ju dödspolare direkt
Har du en hund? Sen nÀr?
Men vad söt! Hur kan jag ha missat detta?! Jag trodde att det var ett nytillskott i din familj.Sen typ 14 Är! Egentligen Àr det min polares men sen hon skaffade kids sÄ har hon allt oftare lÀmpat över den pÄ mig. Hen Àr snart 15, har selektiv hörsel, hatar barn, Àlskar sovmorgon och att hÀnga pÄ barer och bÀttre restauranger. Har Àven somnat frontrow pÄ Fashionweek ett par ggr Vi trivs sÄledes utmÀrkt ihop
@Unafraid var med och dinerade med djuret förinte allt för lÀnge sedan hon kan intyga att djuret Àr en mkt god minglare
Visa bifogad fil 46693
Film om en man som drabbas av ALS, eller liknande, och hans val att Äka till Basel för dödshjÀlpVad Àr det för nÄgot?
Vad hÀnder?Skit, skit och Äter skit
Jag provade en Lohilo isglass med Cola smak som fick mig att skicka till hiss och diss trÄden hÀr pÄ buke med blinkande varningslampor - fyy, jag fick slÀnga den för jag iddes inte trycka i mig alltHar Àtit Lohilo glass brownie. Det Àr den andra smaken jag provar, tycker de Àr rÀtt smaklösa men det beror vÀl pÄ att det Àr sÄ lite socker i. Om jag Àter nÄgra i veckan kanske jag blir van vid smaken.
Haft lite Ă„ngest över att jag âöverreageradeâ pĂ„ det som hĂ€nde idag. Kom hem och berĂ€ttade för sambon vad som hade hĂ€nt - han blev ocksĂ„ skitförbannad.Har varit inne och bölat hos rektor för första gĂ„ngen. Fick en stark Ă„ngestreaktion dĂ„ elever i de tvĂ„ fyrorna jag gĂ„tt ifrĂ„n kom fram och berĂ€ttade att deras lĂ€rare sagt att jag inte ville vara i deras klasser lĂ€ngre för att jag inte tyckte om eleverna
Jag tycker inte att man gör sÄ som lÀrare och kollega. Det gör det ju omöjligt för mig att nÄgonsin ha chans att gÄ tillbaka till dom tvÄ klasserna. Jag sa bara att jag blivit flyttat till andra saker och min tjÀnst har blivit förÀndrad, och att det blir sÄ ibland.
Eftersom det Àr rektor jag kÀnner förtroende för blev det henne jag gick till. Men nu Àr jag rÀdd för att det kommer bli osÀmja mellan mig och kollegorna. SÄ nu har jag Ànnu mer Ängest. Bajs.
Problemet var att hunden i frÄga charmade alla. Hon blev bjuden pÄ mat och blev bÀstis med bordsgrannen och intog hans knÀ nÀr @tornblomma var oförskÀmd nog att besöka toaletten.Sen typ 14 Är! Egentligen Àr det min polares men sen hon skaffade kids sÄ har hon allt oftare lÀmpat över den pÄ mig. Hen Àr snart 15, har selektiv hörsel, hatar barn, Àlskar sovmorgon och att hÀnga pÄ barer och bÀttre restauranger. Har Àven somnat frontrow pÄ Fashionweek ett par ggr Vi trivs sÄledes utmÀrkt ihop
@Unafraid var med och dinerade med djuret förinte allt för lÀnge sedan hon kan intyga att djuret Àr en mkt god minglare
Visa bifogad fil 46693
Vattenskadan Àr antagligen större Àn vad vi troddeVad hÀnder?
Mina elever frĂ„gade varför deras lĂ€rare bytte klass, jag sa bara att hon ville göra lite annat och att hon fortfarande tyckte jĂ€ttemycket om dem.Haft lite Ă„ngest över att jag âöverreageradeâ pĂ„ det som hĂ€nde idag. Kom hem och berĂ€ttade för sambon vad som hade hĂ€nt - han blev ocksĂ„ skitförbannad.
Ju mer distans jag fÄr desto argare blir jag och kÀnner mindre och mindre att jag överreagerade. Vem fan gör sÄ mot en kollega? Och mot eleverna?! Det Àr ju ingen som vinner pÄ att göra sÄ!
KĂ€nner mig lite âthrown under a busâ. Ska Ă€ven krĂ€nkningsanmĂ€la eleven som var vĂ€ldigt krĂ€nkande och offensiv i sitt pĂ„hopp i en av grupperna. För att markera.
Förr hade jag inte tagit Ät mig och struntat i det. Men inte nu. Jag ska inte behöva finna mig i att bli verbalt attackerad pÄ jobbet.