Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Klart du ska få byta om du inte trivs med personen! Bs är till för dig, inte för någon annan.Ap-trött! Tur att jag är ledig i morgon
Får jaga Kommunen i morgon. Min sk BS skickade sms om han måste byta dag. Haft honom alltid på torsdagar förut, men nu ska han vara ledig på torsdagar...
Det funkar inte för mig med BS-besök någon annan dag. De andra dagarna är inplanerade på annat, och jag med min AS, har MKT svårt för nya rutiner. Dessutom vill jag inte ha denna BS kvar...
Har ringt Handläggaren på Kommunen om byte många gg innan, men det händer inget. För hen tycker att jag ska ha honom kvar...
Hittade just ett yrke som jag känner lite "Men ja! Det låter ju ... roligt?? "
Med bra lön.
Och så finns det en distans utbildning som är på bara ett år.
Mitt självförtroende gällande studier är på botten så jag känner lite som om man står inför ett stup.
Plus så är det några obligatoriska träffar som jag måste ta mig till Gävle för då ... och jag har problem med att åka också.
Men om jag pratade med min läkare för en höjning av medicinen kanske...
Sånt där kan fascinera mig. När jag var smal (stl 36) vägde jag 78 kg. Ändå beter sig sjukvården som om jag är sjukligt fet för att jag väger 12 kg mer nu...
Sen hoppas jag att det finns en må-bra-tanke kring att du vill vara smal igen och inte bara en hets från omgivningen.
Alltid härligt med tårtfrukost !!Börjar dagen med tårta
Visa bifogad fil 46314
Du bestod väl bara av muskler, dom tar ju betydligt mindre plats! Jag har vägt något kilo mindre, typ 63 och "vältränad" till samma längd. Det är enorm skillnad mot 65 och otränadJa, det är intressant hur olika man kan se ut vid viss vikt. Det var ett gäng som blev oroliga över att de tyckte jag var underviktig för några år sedan, bla nuvarande sambo som skällde på mig iom att kvinnor måste ha ett visst fettlager för att hormonerna ska funka. Jag åt som en häst men red ju många hästar per dag i jobbet.
Då vägde jag 66 kg tror jag. Jag är 172. Sa jag min vikt trodde folk man drev med dem. De trodde jag var betydligt lättare.
Jag kunde handla kläder på barnavdelningen ibland. Mkt billigt och bra!
Vad tråkigt det finns ingen kurator på skolan? Tror det heter så?Alltså hur gör man när en studentkollega mår skitdåligt och drar ner oss andra i sitt mående. Jag vill finns och stötta men jag måste även hinna med mina egna studier, jobb och föreningsliv. Idag ska hen åtminstone träffa en psykolog, men det har tagit nästan ett år att ens komma dit.
Det finns ju ingenstans att vända sig, hade vi jobbat ihop så hade jag sagt till chefen men som student finns det liksom ingen som kan ta över ansvaret.
Suck.
Jag har ett värmesystem som drar in luft. Var in till rörfirman igår och de skulle skicka nån som kunde titta på det.
Idag kom en ung kille och tittade runt. Han sa att han itne förstod. Och upprepade det ett antal gånger. Ägnade en lååång stund åt att fundera ut hr han skulle kunna fylla luft i ett expansionskärl. Frågade om det hade nåt samband med problemen i det anda huset. Nä, men det behövdes luft där. Erkände sedan att han inte visste nåt om värmesystem. Köksblandare och toastolar var hans grej.
40 minuters kliande i huvudet resulterade i att han inte visste nåt utan skulle prata med en kollega som KUNDE värmesystem.
Undrar vad detta kommer att kosta. De kunde ju lika gärna ha skickat en snickare.