R
Raderad medlem 68338
Ser på Tunnelbanan. En fiskmås hade tagit sig in på t-centralen. De dolde ansiktet på den.
Humor ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser på Tunnelbanan. En fiskmås hade tagit sig in på t-centralen. De dolde ansiktet på den.
Jag har haft huvudvärk sen i förmiddags. Det var jättelänge sen jag hade huvudvärk sist pga tagit det relativt lugnt och inte stressat sönder varje dag.Snacka om tidsoptimist. Jag tittade in i grupparbete-dokumentet kl 10.20 och då stog min kompis som inloggad. Hon hade alltså precis börjat skriva då och det är en strict inlämning kl 11
Du skall inte ha dåligt samvete! Det borde din kompis däremot ha som inte gjorde sin del av arbetet. Hen får skylla sig själv..Jag har haft huvudvärk sen i förmiddags. Det var jättelänge sen jag hade huvudvärk sist pga tagit det relativt lugnt och inte stressat sönder varje dag.
Läraren flyttade fram inlämningen till 12.25 och vi fick jobba på grupparbetet på lektionen - vilket vi inte visste innan. I alla fall, min partner gjorde inte mycket utan satt med mobilen istället medans jag jobbade. Sen skulle läraren prata de sista 25 min innan inlämningen, men för att knyta ihop allt och få det att se någorlunda vettigt ut var jag tvungen att fortsätta skriva även då. 12.21 går min partner in och börjar skriva att det ska vara si och så istället osv men att hon inte kunde skriva för hon hade glömt att ladda sin dator (igen!)
När allt var klart var klockan 12.31 och då blir det ju givetvis ett felmeddelande om att det inte går att lämna in. Men läraren var i alla fall snäll och öppnade inlämningen igen så att vi kunde lämna in Men stressen innan han sa att han skulle öppna den igen...
Jag pratade med läraren efter lektionen och om hur grupparbetet gått och hen förstog tack och lov min situation. Han sa att han skulle titta extra noga i vårat dokument om vem som skrivit vad och att inte rakt av ge oss samma betyg, vilket också var skönt att få veta Men, uh vad elak jag känner mig! Det är ändå min kompis och nu kanske hon får ett lägre betyg än det pga mig
Tack! Vet ju egentligen att jag inte har något att ha dåligt samvete för, men jag har aldrig varit egoistisk på detta sättet tidigare!Du skall inte ha dåligt samvete! Det borde din kompis däremot ha som inte gjorde sin del av arbetet. Hen får skylla sig själv..
Tänker på dig och hoppas du får bra hjälp!Tog en överdos medicin igår och hamnade på hjärtavdelningen för övervakning. Ska till psyk snart.
Tack. ❤Tänker på dig och hoppas du får bra hjälp!
Din kompis får inte lägre betyg pga dig, din kompis får ett betyg tack vare dig och hur högt eller lågt det blir beror enbart på henne själv.Jag har haft huvudvärk sen i förmiddags. Det var jättelänge sen jag hade huvudvärk sist pga tagit det relativt lugnt och inte stressat sönder varje dag.
Läraren flyttade fram inlämningen till 12.25 och vi fick jobba på grupparbetet på lektionen - vilket vi inte visste innan. I alla fall, min partner gjorde inte mycket utan satt med mobilen istället medans jag jobbade. Sen skulle läraren prata de sista 25 min innan inlämningen, men för att knyta ihop allt och få det att se någorlunda vettigt ut var jag tvungen att fortsätta skriva även då. 12.21 går min partner in och börjar skriva att det ska vara si och så istället osv men att hon inte kunde skriva för hon hade glömt att ladda sin dator (igen!)
När allt var klart var klockan 12.31 och då blir det ju givetvis ett felmeddelande om att det inte går att lämna in. Men läraren var i alla fall snäll och öppnade inlämningen igen så att vi kunde lämna in Men stressen innan han sa att han skulle öppna den igen...
Jag pratade med läraren efter lektionen och om hur grupparbetet gått och hen förstog tack och lov min situation. Han sa att han skulle titta extra noga i vårat dokument om vem som skrivit vad och att inte rakt av ge oss samma betyg, vilket också var skönt att få veta Men, uh vad elak jag känner mig! Det är ändå min kompis och nu kanske hon får ett lägre betyg än det pga mig
En del av mig hoppas i hemlighet på att hon får ett lägre betyg än migDin kompis får inte lägre betyg pga dig, din kompis får ett betyg tack vare dig och hur högt eller lågt det blir beror enbart på henne själv.