Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska på kurs, funderar på jag ska bil eller tåg. Med bil tar det 50 minuter om det inte är kö, kollektivt behöver jag gå hemifrån två timmar och 20 minuter innan kursen startar. Så det lutar åt bil, trots att jag hellre åker kollektivt. Speciellt när det tar lika lång tid hem igen.
 
Haft ett hopplöst telefonmöte idag. :banghead: En oerhört kunnig och intressant person får inte tala till punkt, för en annan person tror sig veta och kunna allt. Sånt gör mig så frustrerad! Försökte flera gånger be den kunniga personen upprepa sig, men det var fasiken hopplöst.

Känner mig iaf prima levande idag och ska försöka äta lite mer normal mat. För imorgon är det buffé med kollegor och då lär det bli en lång, trist diskussion om de ser att jag äter mindre mängd än vanligt. Är så less på hur folk alltid ska lägga sig i vad man äter/inte äter som överviktig. :meh:

Hoppas orka skritta ut en sväng också, bara det inte är isigt. Hästen är obroddad den här "vintern". ;)
 
Stallet inkl ponnymotion och hovslagare avklarat. Nu ska jag gå upp och duscha och sen pausa lite innan jag kör till Malmö.
Har inte utfört alla dagens uppgifter men jag är ledig både imorgon och på onsdag så jag behöver inte stressa :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 917
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 977
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp