skicka denBara titta på den så den inte ser helt galen ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
skicka denBara titta på den så den inte ser helt galen ut
Det var väl ett av de bästa avsnitten på länge? Galna upptåg och snabba infall?Kollar Så ska det låta. Rätt segt.
Och folk som kan sjungaDet var väl ett av de bästa avsnitten på länge? Galna upptåg och snabba infall?
Nja, vet inte men det är kanske jag som har ett deppighetsfilter ikväll.Det var väl ett av de bästa avsnitten på länge? Galna upptåg och snabba infall?
Bara en nyfiken fråga! Läser ofta men kommenterar sällan i den här tråden. Du verkar ofta längta efter att pyssla med hästar. Varför åker du bara till ridskolan när du ska rida (om jag har förstått det rätt)? Mysa, borsta och gosa kan man ju göra ändå.Jag gick till ett köpcentrum (1 timmes promenad), vimsade runt där men orkade inte engagera mig så mycket, och så tillbaka igen. Sammanlagt 3 timmars äventyr.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om en och en halv timme ska jag äta Ben & Jerrys men vad ska jag göra tills dess då?
Har ångest över att gå till jobbet i morgon, då kommer jag säkert ha något mail från HR angående hur man gör för att ta del av företagshälsans psykologer och det är jätteläskigt. Jag har tänkt flera gånger under helgen att vad har jag gjort? Jag har ju i princip ökat stressnivån x2 - för att förhoppningsvis få ner den, men det känns ganska bakvänt.
Men måndag innebär också att jag får 2,5 timme hästtid, vilket känns hur välbehövligt som helst. Vill rykta, gosa, reda ut manar, rida osv
Nope, räknade fel. 230 hTyp som jag då, mån-lör, sen mån-fre. Kommer vara på jobbet 198 h i mars
Försöker transkribera en urusel ljudfil. Blä.
Det är ett grupparbete, inte ett där andra åker snålskjuts. Jag har bränt mig på jobbet där en kollega tog all ära för mitt jobb men det är för sent att göra något åt. Helt rätt av dig att informera hur jobbet egentligen skötts och låta din "partner" ta smällen för det hon inte gjort.Min parkompis lovade att slutföra resten idag då jag gjort såpass mycket av arbetet hittills. Klockan är snart 23 och hen har fortfarande inte ens rört dokumentet
Men! Jag är inte förvånad denna gången. Jaja, nu ska jag skriva en snabb analys för arbetet (i ett separat dokument) och sen ska jag sova. Eventuellt kommer något annat emellan också. Har tex inte gjort något på matteläxan som bör vara klar imorgon (läraren kollar inte, men vill inte hamna efter ändå). Har i alla fall gett upp totalt på det här grupparbetet och kommer lämna in som det är nu med en kommentar i det separata dokumentet att min gruppkompis inte gjort något.
Läskigt! Jag har ALDRIG gjort så här innan, har alltid gjort klart allt själv och lämnat in utan någon kommentar om hur lite/mycket de andra gjort
Är billös, annars hade jag hängt där oftare.Bara en nyfiken fråga! Läser ofta men kommenterar sällan i den här tråden. Du verkar ofta längta efter att pyssla med hästar. Varför åker du bara till ridskolan när du ska rida (om jag har förstått det rätt)? Mysa, borsta och gosa kan man ju göra ändå.