Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vart försvann helgen?Fattar inte att det är måndag igen i morgon är så jävla slut, har sovit bort hela helgen... igår vaknade jag vid 19 och somnade igen vid 04 liksom. Och mitt pass i morgon är på 27 h, ska bli superkul
Och hur ska det gå till menar du
Gravidcravings?Har insett att jag helt över en natt har blivit en sån som älskar koriander. Förstår inte vad som hänt. Jag vill ha allt med koriander!
Beror på hur snabbt du vill ha feedback?Finns det någon som vill göra en snabb koll på mitt CV?
Haha nej högst osannolikt såvida det inte är jungfrufödelse på gångGravidcravings?
Tur! Stackars barn annarsHaha nej högst osannolikt såvida det inte är jungfrufödelse på gång
Vad vill du ha hjälp med?Finns det någon som vill göra en snabb koll på mitt CV?
Bara titta på den så den inte ser helt galen utVad vill du ha hjälp med?
Du är inte riktigt lik dig här med händerna på magenHar flyttat mig till skuggan vid poolen för att inte bränna sönder mig till nivå 100% euro dollar. Det är 28 grader varmt. Dricker drinkar och lyssnar på Händel och Vivaldi (har tröttnat på typ Guantamera)
Visa bifogad fil 46253Visa bifogad fil 46253Visa bifogad fil 46253
Typ som jag då, mån-lör, sen mån-fre. Kommer vara på jobbet 198 h i marsJa vart försvann helgen?
Jobbar mån, ons-mån...
Men paret Lindgren sjunger braKollar Så ska det låta. Rätt segt.