Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta är vad jag precis gjort, nu ska jag unna mig en kopp te.
Kombinerade flera saker jag gillar till ett projekt. Kan ni se vad det är jag gillar? 🙈😂

87872610_3134084176622407_5253778251880333312_o.jpg
 
"Min" talgoxe Ikaros är och hälsar på. Han tycker väl det är onice med snö. Den här gången är han väldigt myspysig jämfört med förra gången då han retades. Han sitter just nu i en krukväxt, och har fått lite mat av mig.
Ska se om jag kan fånga in honom och slänga ut honom.
Jag kan slå vad om att han blir svårfångad i dag igen :cautious: Men han förgyllde min dag i alla fall :love: och så har jag en hel timma på mig att fånga in honom.
 
Har varit på Lidl. Trist affär. Hittade typ inget ätbart.
Ligger just nu på sängen, ska snart gå och handla nåt.
Har ont i nacken, ryggen och huvudet.:(
Fick vykort av min moster idag, hon och maken är på Gran Canaria.
 
Hur gammal blir egentligen en talgoxe? Ikaros blir 3 snart gissar jag. Tänk om han försvinner :arghh::cry:
Han brukar hänga med på promenad dessutom, och sno lite av min mat när jag äter ute på gräsmattan. Sen försvinner han några dagar - två veckor, sen är han tillbaka och retas. :love:
Nu ska han i alla fall slängas ut, här kan han faktiskt inte sitta. Dessutom har han bajsat i min krukväxt :rage:
 
Kollar Bytt är bytt.
Måste förändra mitt liv :arghh: Det är inte bra att surfa, se på tv och play hela dagarna men alla aktiviteter utanför hemmet resulterar i mer värk och stress.
:(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 019
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 902
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp