Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag beställde en ögonkudde av min yogainstruktör häromdagen och hon lämnar alltid med ett personligt meddelande när hon lämnar ut produkter hon tillverkat själv. Det är lite läskigt när någon man inte känt så länge skickar med ord och symboler som är rätt pricksäkra :eek:

Men hur som helst så skrev hon en sak som fick igång funderandet lite så igår skickade jag en liten puff till "min första kärlek" som jag inte pratat med på snart 20 år (jag minns inte ens exakt när det tog slut och jag minns inte varför jag avslutade det, för det var jag, det är nog alltid jag).


Vi hade iaf ett trevligt samtal igår (han har skickat trevare förut men jag har ignorerat det, sista gången var för fem år sedan). Det är intressant att prata med någon som bara har minnen av den man var för så längesedan :D

Meeeen nu ska jag fortsätta skriva om diskursanalys 🤓
Åh diskursanalys, det var så himla kul
 
Snart kommer kompis så ska vi ta långpromenad. Då kan jag kräkas ur all skit som hänt på jobbet i veckan, hon kan konfirmera att alla är idioter och sen så kommer säker det där "men berätta om *något kul* istället! Det är roligare!" som jag älskar :love:
Plus att hon säkert oxå måste gnälla och kräkas ur. Två flugor i en smäll.
 
Städat mitt stora karet + bytt 80 liter. Många hinkar att bära!
Mitt ena ben är tjock som en stolpe:crazy: Har påpekat det för vårdcentralen ett antal gg, men de bryr sig inte...
 
Lektion 1 av 5 genomförd av ”klassrumsslöjd”. Idag viker vi origami! Inte helt lätt när man har 20 elever som viker olika saker och det är klurigt :angel:
I eftermiddag ska jag hoppa in på fritids i trean :love:

Oooh, origami! Så roligt! <3 Ska försöka ta tag i toalettpappersorigami hade jag tänkt! Det hade varit så kul att spontangöra i städrummen ibland. Bara sådär när man har tid. :D Toapapper är dock ofantligt svårjobbat har jag märkt!
 
Så jäkla trött på mig själv!
Piss vad jag är trött på den feta uräskten till apa!
Beställer ett V60 kort till kameran.....Fint
sickar den till fel adress!
Bläh!
 
1582831890851.png


The Rock Chicks - drugs, cocks and rock n´roll :rofl: :love:
 
Jag är så Vansinnigt trött och klockan är inte ens åtta. Kanske var det bara liiite dumt att sitta uppe och vänta på svar från tarantuladamen igår och sedan kliva upp före sex?
Bäst att gå ut för kvällskiss med våfflorna innan jag däckar.

Har också beställt lite rejälare skor till terriertanten och de bör komma imorgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 019
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 902
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp