Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag varit utomlands för snart två veckor sedan, har omgivningen varit lite bekymrad över att jag ska ha fått med mig coronaviruset. Imorgon är sista dagen de behöver vara oroliga. Jag har däremot snappat upp magsjuka, så nu ligger jag i sängen med magont och tycker såååå synd om mig själv.

Som vanligt när jag är sjuk lovar jag mig själv dyrt och heligt att jag ska bli bättre på att sköta mig själv när jag blivit frisk. Vi får se om det slutar som vanligt med att jag tuffar på bara. ;)
 
Jaha där dök räkningen från Evidensia upp för besöket den 7 november
Påminnelse men jag har inte fått någon räkning och dessutom står det vid frågor kontakta kliniken jättelätt den är ju stängd :crazy:
Nåja det var ju ingen påminnelseavgift i alla fall
 
Ledig fredag med mina huliganbarn idag 😍 Fint väder och vi ska till skogen och grilla korv, ungarna ville rida men jag går. Min mamma och hennes hundar ska med också. Men först en snabbis in till stan och köpa hästmat och fika. Tiden hos sjukgymnasten blev inställd pga sjukdom så den slapp jag.
 
Alltså pulsen rusar. Ska jag börja mötet med att bara kasta fram att "hej hopp jag mår inte så bra just nu och behöver kanske hjälp" eller ska jag hålla mig till kemihanteringen och sist av allt kasta ur mig att jag inte mår bra. Båda känns fel. :banghead:

Andas.

Du avgör ju vad som är bäst för dig men jag hade hållit mig knastertorr och pekat på vad som inte fungerar (kemikaliehanteringen, din "avlastning" som har konstiga endagarssjukdomar med märklig timing osv). Sedan kan du avsluta med ett neutralt att du mår inte bra av att jobba under de här premisserna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 019
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp