Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte låta bli att sadla pållan och passa på att rida en kort runda och avslutade på ridbanan i snön vi äntligen hade fått 😀. Häst var på tårna och taktade lite och fjantade för lite allt möjligt; pigg och glad i snön 😅😍 men efter att fått galoppera lite grann lugnade hon sig och verkade nöjd, så underbart med en galopp i orörd snö på skogsvägen, så hårt som hästen låg på njöt hon nog lika mycket som jag ❤.
 
Har varit lite snäll mot mig själv ikväll... :) Beställde en bok från studentapan. Den kom idag. Så tog boken och läsglasögon (ett aber att bli gammal och behöva glasögon i badet :p ) och lade mig i ett hett bad. Väl uppe drog jag på mig nattlinne, hämtade lite pistaschglass (SÅ god :d !) och slängde mig på soffan under dunfilten. Sedan halvsov jag till Masterchef Australia - tills jag var tvungen att ge mig ut i iskylan och kvällsfodra :meh:.
Men fram till den sista punkten så var det MYCKET behagligt..... :)
 
Ska ut och lyssna på Buena Vista Social Club ikväll! Orimligt taggad! 🎼🎼🎼

Har promenerat runt idag och gått på museum

10AA7D83-4A5E-4C98-B287-157E54C5A2F1.jpeg
 
Är det någon mer än jag som inte kommer ut på YT, google, och liknande sajter?
Vill kunna gå och lägga mig och titta på WILTY. :(
 
Är det någon mer än jag som inte kommer ut på YT, google, och liknande sajter?
Vill kunna gå och lägga mig och titta på WILTY. :(
Ja, telia har jätteproblem. Jag har varit utan internet helt i omgångar och när det funkar hyfsat så är det nästan bara buke som funkar av nån anledning.
 
Hmm, jag och katten är på övervåningen. På undervåningen sovande på min säng ligger min systers katt. Jag vill gå och lägga mig, frågan är hur man byter smidigaste för att undvika burr.
 
Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Ute så snöar det, -4
Ska ta friskvård idag och simma en halvtimme. OM inte bassängen är full med rekryter...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 019
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 910
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp