Sitter kvar på akuten inte hänt något än. Mer än att de tog prover vid 15.30 .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pratat med galen släkting. Nu blöder jag näsblod och känner för att hoppa ut genom fönstret.
Man blir så himla lycklig när dom är på bushumör, min pålla kunde ju komma farande och passera på lagom avstånd för att ge husse en kospark i baken med förväntningen att bli jagad, när jag sen fick tag i svansen blev det studs på stället och mycket pipande och sen skulle hon jaga mig och se ut som en säl med gapet öppet och huggtänderna framme, folk som såg oss tänkte nog att snart är det dags att ringa efter ambulans.Skönt att röra sig ute i naturen; tömkörde pållan med grabbflocken i hagen brevid. Sen for ju -förstås-hela högen iväg i galopp hemåt så gissa frustrationen när hon inte fick; ett stort bocksprång så var bara att hålla längst ut på tömmarna- var ju inte oväntat. Hon fick minsann galoppera i töm på volt på ridbanan när vi kom tillbaka; visade upp fin, härlig galopp
älskade busponny
.
Kände mig frusen så bestämde mig för ett varmt skumbad. Lite väl hett
; nästan skållade huden när jag långsamt sjönk ner och dröjde inte länge innan jag svettades istället för att frysa
.
Varma mackor och te till Farmen innan det nu är dags att åka och ge pållepluttarna sin kvällsmat.
Usch vad segt! Hur mår du nu?Sitter kvar på akuten inte hänt något än. Mer än att de tog prover vid 15.30 .
Det finns professionell hjälp att få och då syftar jag på för din släkting, fortsätter du curla går du ihjäl till slut, tro mig. Vissa saker måste man släppa för sin egen skull.Pratat med galen släkting. Nu blöder jag näsblod och känner för att hoppa ut genom fönstret.
Det finns professionell hjälp att få och då syftar jag på för din släkting, fortsätter du curla går du ihjäl till slut, tro mig. Vissa saker måste man släppa för sin egen skull.
Usch vad segt! Hur mår du nu?![]()
Du får kolla repriser på USA - Kanada.Det är ju inget kul med hockey längre sen slagsmålen förbjöds.![]()
Då är det kört, tvärkört!Jag är den enda hen har kvar. Vården har givit upp, hen har fått diagnosen sjuklig förföljelsemani men vägrar naturligtvis all kontakt med vården, än mindre medicinering. Vad som sårar just nu är att hen likställer mig med två andra släktingar som öht inte har någon kontakt med hen och inte svarar när hen ringer. Jag har verkligen gjort allt jag kunnat och jag vet att jag är den enda hen litar på. Men snart orkar jag inte mer.
Tror mig jag curlar inte, hen går inte att curla, eller att resonera med öht.
Eller CCCP-Finland.Du får kolla repriser på USA - Kanada.![]()
Vad jobbigt att dubbelseendet inte lägger sig. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge till nu innan du får veta något.Fortfarande lite dubbelseende på höger öga vilket är det som oroar mig mest. Trött och seg har jag känt mig hela tiden. Sitter på en träbänk i väntsalen så det hjälper inte direkt till antar jag. Har frusit lite från och till trots tjock tröja och jacka
Lyssna på deras andra låtar också! För mig har det blivit jättepositivt, blir glad av att lyssna på dem (och det finns inte mycket som gör mig glad).Inspirerad av Buke blev jag nyfiken på den där mellolåten. Lyssnar i detta nu. Svängigt värre ju.Bada bada bastu…
![]()
![]()
Vad jobbigt att dubbelseendet inte lägger sig. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge till nu innan du får veta något.
Man mår inte direkt bättre av att sitta där och bara vänta.