Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ligger under täcket och bryr sig inte i hans morranden. Lille Skrutt brukar trängas med honom om det är något gott och varulven gurglar långt nere i magen så jag blir rädd och tar bort Skruttis, som inte bryr sig ett smack.Vad tycker katterna om det?
Åha vad jag saknar min lilla bruna när du skriver så otroligt igenkännande, trots att det är ca 25 år sedan jag blev tvungen att ta bort han (alldeles för tidigt dessutom). One of a kindTog en vända på min lilla bruna och njöt av vädret och hans vårkänslor. Jag känner mig som en liten tös ganska ofta när jag sitter på hans rygg. Ren och ogrumlad lycka utan några som helst bekymmer. Glädjen i accelerationen när vi galopperar. Samförståndet när han frågar om vi ändå inte ska spurta på lite till uppför backen och det lilla belåtna morret han alltid gör när han får ja på frågan. Kraften i en häst på 170+ som får löpa men också den fantastiska viljan och lyhördheten när det är dax att samla ihop sig. 14 år tillsammans och tryggheten som finns. Livet en sån här dag är underbart och jag vill bara stanna i känslan utan att tänka på morgondagen.
Man vet ju inte hur länge man kan hålla på med hästeriet. Så många saker kan ändras alldeles för fort. Tiden går fort och även ett långt hästliv är för kort när man hittat den där speciella individen. Ibland funderar jag på hur jag ska kunna ställa om till ett liv utan häst. Ibland hamnar jag mer i funderingar på vilken individ som skulle kunna fylla hans skor. Hur det än blir så är det en ynnest att få uppleva den där one of a kind känslanÅha vad jag saknar min lilla bruna när du skriver så otroligt igenkännande, trots att det är ca 25 år sedan jag blev tvungen att ta bort han (alldeles för tidigt dessutom). One of a kind![]()
Du får rapportera så jag vet om jag:Sitter på akuten och väntar. Tar nog ett antal timmar till.
Det är ju inget kul med hockey längre sen slagsmålen förbjöds.Tänk att man kan engagera sig så i män som jagar en puck….
Det ska bli skönt att vila sen när det här är slut oavsett utgång.![]()
Tre timmar senare, fortfarande härVisa bifogad fil 164385
Vedeldad badtunna för tredje dagen i rad, våren har verkligen varit på besök idag, helt underbart![]()