Vad gör vi? Del CCXI

Köpt alldeles för mycket äpplen, men det är den enda frukten jag får äta just nu (skalad) förutom nektariner och liknande. Har gnuggat kycklingben och har en liten bit karré kvar i kylen som ska grillas. Märker hur beroende jag faktiskt är av grönsaker och frukt. Särskilt då klementiner och tomater (särskilt körsbärs och baby plommon tomater).

Köpt alldeles för mycket äpplen, men det är den enda frukten jag får äta just nu (skalad) förutom nektariner och liknande. Har gnuggat kycklingben och har en liten bit karré kvar i kylen som ska grillas. Märker hur beroende jag faktiskt är av grönsaker och frukt. Särskilt då klementiner och tomater (särskilt körsbärs och baby plommon tomater).
Du menar frukt och...frukt... :D ?

Dividerar med mig själv om jag ska jobba imorgon eller inte. Är en föreläsning jag hade velat se på eftermiddagen. Hade ju kunnat jobba hemifrån kanske. Om jag tar det lugnt och många pauser.

Stoppat in tvätten (på min tid). Bara två maskiner, skönt. Hoppat runt en del med min fot och en krycka, så nu mår den inte direkt toppen.

Fast vi har "hygge" på svenska... det är en slutavverkad skogsyta, dvs alla träd är borta från den :cool: :D

Fast det är väl kanske inte så mysigt :angel: :rofl:

Jag mummlade lite om det, och gissa om det var en mycket inpopular oversattning ... :bag:

Åååh hej @Fd Diabetikern som jag saknat att se dig här. ❤️ Du gjorde mig lite orolig faktiskt

Jag ocksa :heart

fleecejacka från Black Diamond... jag hade totalt missat att den inte hade sido

I gar insag jag att jag inte hade en enda ficka utom i kappan nar jag kladde pa mig ytterkladerna och skulle hitta plats for telefon, airpods, etc... Nagot maste goras at den kjol jag hade pa mig, Jag hatar att inte ha fickor.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 954
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 236
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka