Är det en vanligt förekommande grej...?När folk dyker upp och ska tvinga till sig att få köpa ens bilar, jäkla folk. Stick.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en vanligt förekommande grej...?När folk dyker upp och ska tvinga till sig att få köpa ens bilar, jäkla folk. Stick.![]()
Det är då man önskar att man hade en hagelbössa laddad med grovsalt, det är numera sällan man ens blir förvånad över folks fräckhet.När folk dyker upp och ska tvinga till sig att få köpa ens bilar, jäkla folk. Stick.![]()
Gilla på grillpremiär!Äter yttepytte för ska till päronen på grillpremiär sen men magen kurrade högt!
Du menar frukt och...frukt...Köpt alldeles för mycket äpplen, men det är den enda frukten jag får äta just nu (skalad) förutom nektariner och liknande. Har gnuggat kycklingben och har en liten bit karré kvar i kylen som ska grillas. Märker hur beroende jag faktiskt är av grönsaker och frukt. Särskilt då klementiner och tomater (särskilt körsbärs och baby plommon tomater).
Är det en vanligt förekommande grej...?
Vet hur du menar….Känt mig rejält nedstämd några veckor nu så jag är nästan lite glad över ångesten som kom över mig idag. Äntligen någon sorts energi liksom.
Trist att du har det jobbigt du med.Vet hur du menar….
Och känner lite samma just nu.
Det är då man önskar att man hade en hagelbössa laddad med grovsalt, det är numera sällan man ens blir förvånad över folks fräckhet.![]()
Migrän på gång kanske?Är i kö till 1177. Fick en jätteotäck episod i stan med kraftiga synrubbningar, ont i nacken och jag kunde inte höra ordentligt. Varade under ca 15 minuter, sus.i öronen och kraften i kroppen försvann. Är hemma nu och har sällskap.
Jag mår ofta lite kasst när våren kommer. (när ”alla” mår bra)Trist att du har det jobbigt du med.
Jag ska iallafall träffa läkaren imorgon, så hoppas på att få lite hjälp.
Migrän på gång kanske?
Fast vi har "hygge" på svenska... det är en slutavverkad skogsyta, dvs alla träd är borta från den![]()
Fast det är väl kanske inte så mysigt![]()
![]()
Åååh hej @Fd Diabetikern som jag saknat att se dig här.Du gjorde mig lite orolig faktiskt
fleecejacka från Black Diamond... jag hade totalt missat att den inte hade sido
Hoppas det bara var något tillfälligt!Aldrig haft migrän någonsin. Rådet blev iallafall akuten så jag valde att följa det.