Mitt påverkansarbete verkar ha fungerat, OCH våfflor till brunchHade ett larm på 08.
Riktigt så blev det ju inte
Men nu ska jag strax upp och äta frukost iaf!
Försöker lobba för lunch i backen och semlor till middag, får se hur det går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt påverkansarbete verkar ha fungerat, OCH våfflor till brunchHade ett larm på 08.
Riktigt så blev det ju inte
Men nu ska jag strax upp och äta frukost iaf!
Försöker lobba för lunch i backen och semlor till middag, får se hur det går![]()
Du kan få våran. Han brukar riva upp kryddor bla.Såg en grävling på vägen hem!! Det är första gången jag ser en och jag lyckades dessutom undvika att köra på den.
Exakt min fundering.Peppad på en fredag?! Är du sjuk?!![]()
![]()
![]()
Det är fredag.
Jag har varit uppe sen 0600.
Jag har gjort frukost till avkomman.
Ätit frukost (1)
Promenerat hunden.
Startat upp hemmakontoret.
Läst och svarat på alla mail.
Konstaterat att min korta analys igår kring dataskyddsförordningens artikel 9 gick hem hos kollegerna.
Peppad! Nästan övertänd! Här j-r ska det handläggas ärenden och has skypemöten!
Exakt min fundering.Själv blev jag skitglad över att ett möte blev inställt!
![]()
![]()
Inte än. Jag tror att privatlicenserna har upphört. Men vi kan köra på ett halvår till eller så.Har inte Skype upphört?
Ja! Och sen i min och @Scata glassvagn! Då kan vi samarbeta!Lyssnar på p1 i bilen på väg hem och hör någon prata om ett fantastiskt erbjudande om en batterifabrik som är till salu. Funderar på att slå till...![]()