Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja dig!Litet avslöjande om hur skröplig jag är
Var ut och trampade på cykeln nyss.
Trampar tills jag fått rejäl puls. Tänker att det är bättre att göra det ofta ofta än att ta i så jag får ont. Jag är uppe i fyra minuters trampande nu.
Om jag verkligen envisas att trampa lite varje dag, ibland flera gånger om dagen, så kanske jag är uppe i halvtimmen till sommaren?
Udda detta. Jag kan gå timslånga hundpromenader, men inte cykla med måttligt motstånd utan hjärtklappning.
Förstår husse helt. Den här matten hotade kissarna i huset att få följa med till mattes jobb. En industri där vi under hösten sett både djuren och spåren av icke möss utan större odjur. Hyresvärden har satt ut fällor i deras lokaler men det ser inte ut som det är något bete i dem. I våra lokaler har jag inte sett fällor. Förr hade de giftlådor de är kvar men verkar inte fyllas på... de vi sett både döda och i livet har varit i ekorre storlek.Om vi säger så är katten långt mycket modigare än husse.
Husse såg den lilla råttan och ville bara fly fältet.
Katten går långsamt närmare - helt inställd på jakt.
Fy.Förstår husse helt. Den här matten hotade kissarna i huset att få följa med till mattes jobb. En industri där vi under hösten sett både djuren och spåren av icke möss utan större odjur. Hyresvärden har satt ut fällor i deras lokaler men det ser inte ut som det är något bete i dem. I våra lokaler har jag inte sett fällor. Förr hade de giftlådor de är kvar men verkar inte fyllas på... de vi sett både döda och i livet har varit i ekorre storlek.
Håller med. Vad jag säger om ormar är tyvärr förbjudet.Valde att ta upp katten.
Hon får fortsätta jakten imorgon.
Har satt en fälla också.
Har jag tur slår den igen inatt.
En bra råtta är en död råtta.
Ja hade 6 grader varmt å lite sol å vind idag. Känns som de va början på våren.Ligger och lyssnar på regnet som slår mot tak och fönster.
Det är snart nyår. Regnet känns malplacerat.
Här blåser det satan. Misstänker att vi inte behöver åka till ridskolan utan att huset har flyget dit på egen hand.Ligger och lyssnar på regnet som slår mot tak och fönster.
Det är snart nyår. Regnet känns malplacerat.