Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar du att de sprider tungmetaller också?Alltså. Jag älskar fyverkerier. De är fina och festliga och barndomsminnen.
Sen rycker jag att det ska skötas vettigt, det finns ljudlösa raketer och privatpersoner borde inte få skjuta men jag blir stjärnögd av dem. Jag har haft rädda djur och tycker så synd om dem men personligen älskar jag fyrverkerier.
Tillfällig tillsvidare? (Men grattis!!)Jag som tänkte löneförhandla järnet i år eller byta jobb för att få upp lönen. Ska bli tillfällig klinikchef tillsvidare istället
Det gör vi, det och att det skräpas ned är den främsta anledningen till att vi tycker det är vackert och lite coolt med fyrverkerier!Gillar du att de sprider tungmetaller också?
Det finns inget slutdatum i nuläget.Tillfällig tillsvidare? (Men grattis!!)
Detår ju så att Sverige och svenska befolkningen skall göra ALLT för klimatet i världen. Inget annat land behöver göra nånting bara vi gör allting.Det gör vi, det och att det skräpas ned är den främsta anledningen till att vi tycker det är vackert och lite coolt med fyrverkerier!
Jag tänker att på små lätta tavlor kan de funka. Frågan är hur det går att ta bort om man vill flytta platsFunderar på om sådan självhäftande tavelupphägningar är något att ha
I måndags gjorde jag ett inlägg i en FB-grupp för användare av en särskild sorts utrustning som jag jobbade med på nyår. En rätt smal grupp, men öppen. Nånstans har jag råkat trigga FB:s algoritmer som verkar ha delat inlägget högt och lågt. Har femhundra likes nu, de tickar in hela tiden, mest från folk som inte är medlemmar i den gruppen...