Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis väckt dottern. Ska ta oss till stallet för en uteskritt i kylan. Det märka dock att Stig bodde åt sydväst, han är nyakodd men bara traktbrodd och inga snösulor, så vi får nog hålla oss på plogade vägen idag![]()
-13 hade vi i morse. Nu -8-20... skjut mig![]()
Verkligen!Jag kan tycka att det är lite pinsamt att ett vinterland som Sverige har svårigheter med tågtrafiken - pga just vintervädret - såpass titt. Nu senast isbildningen på kontaktledningarna. Det verkar vara ett OTROLIGT känsligt system...![]()
Jag kan tycka att det är lite pinsamt att ett vinterland som Sverige har svårigheter med tågtrafiken - pga just vintervädret - såpass titt. Nu senast isbildningen på kontaktledningarna. Det verkar vara ett OTROLIGT känsligt system...![]()
Faktiskt så blev det inga styltor trots att vi gick i skogen och på fältet. Det var kallt nog liksomHehe kan jag tro! Var sån kramsnö igår att min fick styltor trots snösulor men släpper ju åtminstone, bra grejer det där![]()