Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis väckt dottern. Ska ta oss till stallet för en uteskritt i kylan. Det märka dock att Stig bodde åt sydväst, han är nyakodd men bara traktbrodd och inga snösulor, så vi får nog hålla oss på plogade vägen idag
-13 hade vi i morse. Nu -8-20... skjut mig
Verkligen!Jag kan tycka att det är lite pinsamt att ett vinterland som Sverige har svårigheter med tågtrafiken - pga just vintervädret - såpass titt. Nu senast isbildningen på kontaktledningarna. Det verkar vara ett OTROLIGT känsligt system...
Jag kan tycka att det är lite pinsamt att ett vinterland som Sverige har svårigheter med tågtrafiken - pga just vintervädret - såpass titt. Nu senast isbildningen på kontaktledningarna. Det verkar vara ett OTROLIGT känsligt system...
Faktiskt så blev det inga styltor trots att vi gick i skogen och på fältet. Det var kallt nog liksomHehe kan jag tro! Var sån kramsnö igår att min fick styltor trots snösulor men släpper ju åtminstone, bra grejer det där