Grattis på födelsedagen @Masqueradee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Är på väg hemmåt efter nyårsfirande med brakmiddag, många gäster, fantastiskt fyrverkeri och allt annat som tillhör nyår. Vi skålade in tolvslaget och sen fick jag min födelsedagssång och till frukost idag fick jag både present och tårta. Pizzan är uppäten och snart är det dags för interstellar på iMax för att fira födelsedag lite till!
Här blev det rester annars hade det blivit hemmagjord pizza. Fast man inte får äta det dag.Det är ju "pizzadag" idag... men jag är dels inte sugen och dels finns det inget vettigt att uppbringa lokalt. Dvs jag funderar på att ta ChopChop istället
Hade du läst inlägget från mig som hon svarade på så framgick det att hon menade den som skadades pga av sitt eget dåliga omdömeBör man inte skriva det man menar tydligt då?
Det lät väldigt oempatiskt, det var orsaken till att jag ifrågasätte inlägget. Nu har det svarats i tråden redan att det inte var så det menades.
Är på väg hemmåt efter nyårsfirande med brakmiddag, många gäster, fantastiskt fyrverkeri och allt annat som tillhör nyår. Vi skålade in tolvslaget och sen fick jag min födelsedagssång och till frukost idag fick jag både present och tårta. Pizzan är uppäten och snart är det dags för interstellar på iMax för att fira födelsedag lite till!
Har har vi uppehall pa formiddagen i dag, men sedan kommer regnet tillbaka i eftermiddag. Din vinter ser ut ungefar som har i vastra Oregon ... blott som attan, det ligger massor av akrar och hagar under vatten den har tiden pa aret.
Da jag nu ser ut att befinna mig i "heart failure" sa skulle jag inte ga och rora mig i gar ... I dag pa morgonen konstaterar jag att jag gatt 2km under dagen i gar fast jag tyckte jag var sa stilla. Tank att det ar sa svart att sitta still och ta det lungt. Men ... fran nu sa skoter Maken det som behovs och det han inte kan fixa tar antingen jag hand om eller sa far det vara.
Har smallde det nastan inget alls i gar. 4-5 hoga smallar vid 10-tiden och det var allt ... men det regnade sa inte sa kul att vara ute.
Gott Nytt Ar allihop
Det tycker jag...Jag sitter nyduschad och håret tvättat, redo för en arbetsdag imorgon och på fredag - sen är jag ledig i fem dagar igen
Undrar om chefen går med på 2 arbetsdagar och 5 helgdagar framöver också det vore något det
Tänk om du var min chef...Det tycker jag...
Jag har ätit glass TVÅ gånger idag...Har haft full rulle idag och det känns så skönt att avsluta nyduschad framför braskaminen. Skulle kanske höja lite till med lite glass. Glass måste väl räknas till kvällsmat?!
Så himla sötVisa bifogad fil 159989
Katten får inte vara i sovrummet, det blev ett undantag inatt, hon var lite orolig en stund vid 12-slaget men i övrigt mycket nöjd