Kan förövrigt tala om att Marodören tyckte mamman var helt knäpp som lade sig ner och vevade i snön.Botar ångesten med att göra snöänglar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan förövrigt tala om att Marodören tyckte mamman var helt knäpp som lade sig ner och vevade i snön.Botar ångesten med att göra snöänglar
Eller så är det just det att den uppfattningen jag hade tidigare verkligen inte stämde med att det skrivna lät som det gjorde som var orsak till att jag reagerade.Som sagt, som fan läser Bibeln. Eller så har du en extremt låg uppfattning om mig vilket säger mer om dig än mig.
Ett tag vid tolvslaget lät det oxå så härNu låter det som Stalingrad Megara funderar vad som händer.
Smällde även här på dagen... och där small det #Ihatepeople
Samma härHär smällde det helt bisarrt mycket. Vi hade somnat och vaknade av att grannarna stod mindre än 10 meter från vårt sovrumsfönster och drog av en enorm serie fyrverkerier samtidigt som dom skrek(!) helt hysteriskt. Den ena hunden som aldrig varit ett smack skotträdd blev helt panikslagen. Jag försöker för hundens skull hålla mig lugn, men inombords så kokar jag.
På tiden att han lär sig hur hans mamma är...Kan förövrigt tala om att Marodören tyckte mamman var helt knäpp som lade sig ner och vevade i snön.
Usch, ja. Vädret är RIKTIGT uselt idag. Det förväntas ösregna här fram till kl 19 ungefär, och sedan fortsätta regna fast i lite mindre takt efter det. Blåsten är inte trevlig heller...
ELLER HUR!!! Plus hans pappa är likadanPå tiden att han lär sig hur hans mamma är...