Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar du att de sprider tungmetaller också?
Jag rekommenderar den långa kappan på Lager157. Jag rider till och med i den.Sitter på jobbet och fryyyser så funderar över att köpa en ny vinterjacka -något fluffigt som täcker så mycket som möjligt, typ en sovsäck med hål för fötterna.
Nä usch. Men det ska sluta vid 10 tiden här om man kan lita på väderapparna.Skulle behöva köpa hästmat och fylla på lite människomat också. Men det är inte speciellt lockande att ge sig ut i kyla och blåst!
Jag har en lång puffercoat från Monki som är bra - men den är inte tillräckligt fluffig (kände jag idag ), men Lager157-jackan ser fluffigare ut...Jag rekommenderar den långa kappan på Lager157. Jag rider till och med i den.
Som sagt, jag red i -12° igår utan att dö, och jag fryser konstant nu för tidenJag har en lång puffercoat från Monki som är bra - men den är inte tillräckligt fluffig (kände jag idag ), men Lager157-jackan ser fluffigare ut...
Jag hittade en.Sitter på jobbet och fryyyser så funderar över att köpa en ny vinterjacka -något fluffigt som täcker så mycket som möjligt, typ en sovsäck med hål för fötterna.
Tur i alla fall att det inte var INOMHUS (förlåt, jag lider verkligen med dig på riktigt!)Vaknade till nästan 50 cm snö utomhus
Haha ja, det hade varit ännu värreTur i alla fall att det inte var INOMHUS (förlåt, jag lider verkligen med dig på riktigt!)
Jag har en dunjacka från Norrsken som är fluffig och varm (Sälen-modellen), dock inte jättelång men de har längre varianter också. Lite dyrare än Lager157, men fryser aldrig i den jackan.Jag har en lång puffercoat från Monki som är bra - men den är inte tillräckligt fluffig (kände jag idag ), men Lager157-jackan ser fluffigare ut...
Hur kommer det sig att du ska flytta igen?Tittat på ny lägenhet
Riktigt fin faktiskt
Nu vänta på besked.