Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har letat på loppis i 2 år, det finns ingen att uppbringa,så jag är nöjd med den nya och att den har större nöt"skål" var tidsbesparandeDe nya var bara större skrev du ju när jag rekommenderade de gamla...
För vår del är de gamla väl använda, hållbara och kan sitt jobb samt gjorda för att hålla. Till skillnad mot mycket av dagens prylar. Jag har två gamla, fick mammas och köpte en på loppis, utifall att...
Hittade flera här plötsligt så jag passade på när jag såg. Köpte en till mamma också på blocket eftersom hon så gärna ville ha en gammal. Men då fanns det inte många. Tror till och med de är kvar här på Stadsmissionen.Jag har letat på loppis i 2 år, det finns ingen att uppbringa,så jag är nöjd med den nya och att den har större nöt"skål" var tidsbesparande
Jag lipade nästan när min gamlas skruvanordning dog, i morgon ska jag ta fram en annan hedhös bakleksak, ska gör spritskakorHittade flera här plötsligt så jag passade på när jag såg. Köpte en till mamma också på blocket eftersom hon så gärna ville ha en gammal. Men då fanns det inte många. Tror till och med de är kvar här på Stadsmissionen.
Känner igen känslan, den är inte rolig alltså!Jag lipade nästan när min gamlas skruvanordning dog, i morgon ska jag ta fram en annan hedhös bakleksak, ska gör spritskakor
Konstigt. Här omkring finns de på var och varannan loppis. Jag hittade min gratis i återvinningscentralens gratisbod !Jag har letat på loppis i 2 år, det finns ingen att uppbringa,så jag är nöjd med den nya och att den har större nöt"skål" var tidsbesparande