Vad gör vi? Del CCVI

Jag har för mig att jag något år körde mandeln i mixern och det fungerade visserligen men fick skrapa och mixa mer - har en stor mixer - så det kommer definitivt bli lättare med en kvarn. Mixern jag har kan även krossa is så den fungerar med mandel.

De nya var bara större skrev du ju när jag rekommenderade de gamla...
För vår del är de gamla väl använda, hållbara och kan sitt jobb samt gjorda för att hålla. Till skillnad mot mycket av dagens prylar. Jag har två gamla, fick mammas och köpte en på loppis, utifall att...
Jag har letat på loppis i 2 år, det finns ingen att uppbringa,så jag är nöjd med den nya och att den har större nöt"skål" var tidsbesparande

Jag har letat på loppis i 2 år, det finns ingen att uppbringa,så jag är nöjd med den nya och att den har större nöt"skål" var tidsbesparande
Hittade flera här plötsligt så jag passade på när jag såg. Köpte en till mamma också på blocket eftersom hon så gärna ville ha en gammal. Men då fanns det inte många. Tror till och med de är kvar här på Stadsmissionen.

Jag lipade nästan när min gamlas skruvanordning dog, i morgon ska jag ta fram en annan hedhös bakleksak, ska gör spritskakor
Känner igen känslan, den är inte rolig alltså!

Lycka till Jag bakar inte så mycket och har därmed inte mycket tingestar, men skulle vilja kunna baka. Kanske bra för vikten att jag inte kan....

Dricker kaffe och känner mig seg. Kommer ta bilen idag till jobbet för att maxa ut eftermiddagen med träning, dusch, plocka tvätt och sen soffläge.

Det var läckage från industritvätten när jag kom till jobbet. Vatten överallt. Ingen av oss som var där hade koll på skurmaskinen så den kördes runt med full tank rätt länge :rofl: Inte konstigt att det inte hände något. Sen gick det fort när det väl kom någon som visste hur en gjorde.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 032
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 246
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 416
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka