Vad gör vi? Del CCVI

Riktigt seg i dag. Tror jag kanske faktiskt har någon förkylning i kroppen som inte riktigt vill bryta ur, plus träningsvärk från helvetet och dåligt sömn är inte den bästa kombon.
Nåja, i dag ska jag i alla fall bara ta det lugnt och så vill jag sova tidigt, så kanske den här avrundströttheten kan vända lite. :)

Trött som en jag vet inte vad. Så okoncentrerad också, sambon opererades i sex timmar igår och är kvar på sjukhuset, de får ingen styr på smärtlindringen. Gå försiktigt i trappor people... Hoppas han får komma hem idag, sen börjar väl en rehabresa deluxe.

Hemmaplugg idag, skulle egentligen ha varit in på workshop för att jobba med grupparbetet. Men hälften av gruppen kunde inte idag och vi fick ändå så mycket gjort igår att det inte gör någonting. Vi kommer hinna bli klara i tid ändå

Pratat med släktingen som tack och lov ska in till sjukhus där de ska undersöka hen ordentligt. Men ja, mycket orolig och tror hen kommer få en orosanmälan igen. Jag vet inte vad jag ska göra, särskilt som hen bor i Göteborg och jag i Stockholm. Släktingen lät lite piggare idag men den envisa människan vägrar att ta något smärtstillande eftersom hen är misstänksam för biverkningar. Dessutom har hen kissat på sig flera gången och sängen är säkert nerkissad och gissar att den egentligen borde slängas. Jag blir så frustrerad. Hen har pengar men är nästan sjukligt, ja är, sjukligt snål. Kommer lukta fruktansvärt i lägenheten, särskilt om hen behöver stanna en längre tid.

Skulle så gärna vilja sanera men det är helt omöjligt. Iaf ska BRF tack och lov fixa en säkerhetsdörr. Just nu går det inte att låsa dörrenn alls. Imorgon ska jag till Nordea i Farsta för att försöka fixa att min mammas personkonto blir ett sparkonto, vilket är beroende på vilken fullmakt hen gav mig när jag för 15 år sedan fixade det. Ber till gudarna att det är det.

Hej och hå.

Man kan ju kräkas vid en allergisk reaktion, matförgiftning, magkatarr, osv. Men har vederbörande uttryckt att hen inte har någon aning om varför så hade det förstås varit klädsamt att pallra sig hem.
Jag anser nog att vett och etikett så hör det till att hålla sig hemma vid kräkning. Särskilt 14 dagar innan jul.

Jag anser nog att vett och etikett så hör det till att hålla sig hemma vid kräkning. Särskilt 14 dagar innan jul.

Det är ju långt från alla kräkningar som är smittsamma. Själv hade jag nog inte reflekterat över att jag skulle åka hem om jag kände mig frisk i övrigt och kunde härleda det till något påtagligt som inte är smittsamt då jag tycks höra till de som är immuna mot vinterkräksjukan.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 035
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 249
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 418
Senast: Krålus
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka