Pratat med släktingen som tack och lov ska in till sjukhus där de ska undersöka hen ordentligt. Men ja, mycket orolig och tror hen kommer få en orosanmälan igen. Jag vet inte vad jag ska göra, särskilt som hen bor i Göteborg och jag i Stockholm. Släktingen lät lite piggare idag men den envisa människan vägrar att ta något smärtstillande eftersom hen är misstänksam för biverkningar. Dessutom har hen kissat på sig flera gången och sängen är säkert nerkissad och gissar att den egentligen borde slängas. Jag blir så frustrerad. Hen har pengar men är nästan sjukligt, ja är, sjukligt snål. Kommer lukta fruktansvärt i lägenheten, särskilt om hen behöver stanna en längre tid.
Skulle så gärna vilja sanera men det är helt omöjligt. Iaf ska BRF tack och lov fixa en säkerhetsdörr. Just nu går det inte att låsa dörrenn alls. Imorgon ska jag till Nordea i Farsta för att försöka fixa att min mammas personkonto blir ett sparkonto, vilket är beroende på vilken fullmakt hen gav mig när jag för 15 år sedan fixade det. Ber till gudarna att det är det.
Hej och hå.