Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Hoppas inga djur eller människor var där inne.En kollegas ladugårdstak har blåst av.. helt klart en bra dag att stanna hemma även om jag är lite uttråkad
Nej och det är "bara" plåten som har flugit iväg än så länge i alla fall.. vi får orange varning nu när det börjar snöa mer också.Oj! Hoppas inga djur eller människor var där inne.
Ring polisen och säg att du inte kan ta dig ut för att öppna eftersom personen sitter ivägen och beter sig obehagligt. De kan ta sig in ändå om de måsteTrodde vaktmästaren hade koll på påverkad person i trapphus men nu undrar jag om det är jag som måste ringa polisen då det inte är troligt att personen plötsligt går ut i snöstormen... Japp, jag hatar att ringa och är snorhungrig. Personen börjar nu vara rejält påverkad. Jag har inte heller någon lust att krångla mig ut framför personen för att släppa in polisen... Hn skriker rejält nu.
Tur det, men fy så läskigt. Hoppas vädret lugnar sig snartNej och det är "bara" plåten som har flugit iväg än så länge i alla fall.. vi får orange varning nu när det börjar snöa mer också.
Modig vet jag inte om jag var imorse, men mosig, definitivt!Någorlunda vaken. Men modig. Sitter i sängen och dricker kaffe medan jag försöker peppa mig till att komma upp och landa framför datorn.
Jag ska skicka två paket, men tar med dem i morgon när jag åker till jobbet och skickar innan jag åker istället. Vill inte smita ut mer än nödvändigt. Har varit ute med djuren och frös om händerna så de fortfarande värker. I kväll ska jag bylta på mig ordentligt så jag kan stå emot kylan Och testa andra vantar! Skulle vilja ha spionens päls, han fryser ju inte ens om öronen!Måste hämta ut paket men drar mig för att sticka nosen utanför dörren.
Det visar sig att det är inte heller 3.Mötesdag.
Eller hur många muggar svart kaffe krävs det för att jag inte ska vara tyken mot mina kolleger? Så här långt: det är inte 1.