Vad gör vi? Del CCIX

Är sugen på att starta en blogg, men är det någon som läser sådana nu för tiden?
Eller har det tagits över helt av youtube och tiktok?

Jag känner mig oerhört nöjd.
Hunden har varit ut på långpromenad i det fantastiska vädret.
Försäkring och el är fixad inför flytten.
Huset är sålt.

Nu är det ”bara” alla papper kvar att fixa, men det tas till helgen när SMHI har lovat regn. Det mesta i pappersväg är egentligen redan klart, men några timmars arbete kvarstår.

Det ska bli extremt skönt att flytta. Jag kommer att sakna huset, men det finns nya hus att köpa och det kommer faktiskt bli skönt att bo i hyreslägenhet ett tag. Går spisen sönder är det inte mitt problem. Blir det stopp i avloppet är det inte heller mitt problem.

Har egen tvättmaskin i lägenheten (underbart) och en diskmaskin (lika underbart) + stor tvättstuga om behovet finns.

Det blir stortvätt när jag väl flyttat in. Både täcken, filtar och mattor är i stort behov av tvätt.

Första helvilodag i hagen för pållan sen årsskiftet iaf 👍. River I halsen, huvudvärk och känt mig ur form och gjort så sen början av veckan och ändå motionerat pållan lite lätt då jag inte vill känna mig sjuk och tänker att det kaaanske kan ha med den torra luften som blir hemma såhär mot slutet av vintern. Får väl lyssna istället för att köra på 😌.

Fått hem min "nya" fina bil nu! 😍
20250219_153310.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 347
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 014
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 128
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 067
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka