Vad gör vi? Del CCIX

Grattis! Hade också en sådan som jag var jättenöjd med innan jag behövde få in rullstolen (det går men med isärplockande). Nu har mamma min. Blir glad varje gång jag ser den! Hoppas du blir nöjd. 🚗
Det är min pappas gamla bil som han haft några månader nu som jag fick då min blev påkörd. Så den har fungerat fint för honom ett tag, så jag hoppas den rullar på lika fint för mig.
Väldigt glad över att jag fick den. 😍

Det är min pappas gamla bil som han haft några månader nu som jag fick då min blev påkörd. Så den har fungerat fint för honom ett tag, så jag hoppas den rullar på lika fint för mig.
Väldigt glad över att jag fick den. 😍
Pappor! :heart Min har rullat helt problemfritt sedan sommaren -21 när den köptes. Fått en service och ett batteribyte bara, vilket ju känns rimligt. Hoppas det rullar på (höhö)!

Mölar te och knäckemackor med leverpastej. Trodde jag skulle kunna hålla mig till middag (varma mackor!) men det gick då inte. Bra mackdag idag :D

Du måste visa pärlan på bild sen. :up:
Givetvis, jag ska ta en bild på fredag utomhus. Originalkulören är den där som betecknas "dimgrön" men är mer grå än grön, den kulör som ska på i vår bara värmen kommer ute är bladgrön och allt som är uppfixat av dåliga spacklingar och undermåligt underarbete är nu lackat i den nya kulören. Att jag gör så beror på att skulle jag beställa originalkulören hamnar jag på 8,000:- ungeför för 2,5 liter med allt som måste till, den nya fanns i RAL-systemet och fanns i Tyskland, det är en 2-komponents som blir högblank direkt och priset, tja 5 liter för knappt tusenlappen så varför då inte byta kulör istället för att gödsla med pengar?
20250219_165325.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 347
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 014
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 128
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 067
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna