Nix inte det heller. Alltihop håller hur bra som helst!Själva kontakten är det inga problem med. Sladdar går åt i parti och minut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix inte det heller. Alltihop håller hur bra som helst!Själva kontakten är det inga problem med. Sladdar går åt i parti och minut.
Ja man får ju vara rädd om grejerna.Nix inte det heller. Alltihop håller hur bra som helst!
Jag har köpt ”miljoner” mobilladdare genom åren (känns det som) tills jag (äntligen) köpte en riktig originalladdare från Apple. Den har hållit i över två år nu … och jag är inte försiktig med den.
Jag blev uppringd härom dagen och samtalet började på engelska med lite brytning "hallo my friend, how ar you?" och jag svarade "hej kompis, jodå bara fint" fast på ryska och då slog han över på ryska direkt, då klickade jag bort samtalet och blockade numret. Jag söker aldrig på såna nummer för det är meningslöst eftersom det kan fejkas och det är tredje gången detta händer, med samma resultat, undrar om dom fiskar efter en "kontakt" eller, klart dom gör men jag är tyvärr inte intresserad av skumraskaffärer med skurkstater.Blev precis uppringd av ett nummer som började på +964 svarade naturligtvis inte och rapporterade som spam. Kollade landsnumret det är Irak.
Hela byggbranschen älskar ätor. Ge ett långt pris och få jobbet, men ta igen det lägre priset på ätor. Sen är nog vissa firmor värre än andraPå jobbet. Lite sur över att snickaren redan börjat krångla med sin ÄTA lista.. De verkar ha satt i system att skriva grejer på den listan![]()
De har inte ens gett ett lågt pris till att börja med..Hela byggbranschen älskar ätor. Ge ett långt pris och få jobbet, men ta igen det lägre priset på ätor. Sen är nog vissa firmor värre än andra
Jag kan inte det juridiska, men tror att har de skrivit 20 mm gjutning och det behövs 30 mm kan de nog göra detDe har inte ens gett ett lågt pris till att börja med..
Och så undrar jag om de verkligen kan sätta saker som att golvet behöver gjutas mer än planerat på en äta?
Jag blev uppringd härom dagen och samtalet började på engelska med lite brytning "hallo my friend, how ar you?" och jag svarade "hej kompis, jodå bara fint" fast på ryska och då slog han över på ryska direkt, då klickade jag bort samtalet och blockade numret. Jag söker aldrig på såna nummer för det är meningslöst eftersom det kan fejkas och det är tredje gången detta händer, med samma resultat, undrar om dom fiskar efter en "kontakt" eller, klart dom gör men jag är tyvärr inte intresserad av skumraskaffärer med skurkstater.
Ändring tillägg och avdrag, använda vid byggen
Ahaaa känns inte som att det är en akronym som inte är helt självklar om man inte har med snickare att göra så mycket.Ändring tillägg och avdrag, använda vid byggen
I dag ska vi och cirka hundra sjuor åka till jumpyard.
Jag gruvar mig men hoppas att det går bra.
Kylan envisas med att vara kvar. -12.
Ska fylla på kaffekoppen.