Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du hojtar innan så kan jag hämta upp den innan den hinner fram till IcaDet finns. Men det kan ändå bli lite stelt och tråkigt när grisen med ett hål i sidan knallar ner på byn och lägger sig att dö framför ingången till Ica.
Helt ogenerat utanför fönstret också![]()
Vad underbart det låter med Italien!Bra dag på jobbet idag. Trevlig lunch med två kollegor, sen ett snack med favoritkollegan innan jag höll min utbildning för tredje gruppen. Väldigt kul att utbilda kollegor tycker jag! Bra grupp med mycket frågor och vi hann med allt som skulle gås igenom
Sen hem och packa, för imorgon åker jag till Italien med min gamla kör. Ska i första hand vara barnvakt åt min kompis (körledarens) barn, men kommer ju kunna vara med och sjunga en del med är tanken. Vi avslutar med två dagar i Rom bara vi tre med, innan hemfärd![]()
![]()
Så knasfian kan kravla sig över ryggstödet igenHar möblerat om i vardagsrummet=bara flyttat soffan och soffbordet och dammsugit, men eftersom jag missat att sätta i dammsugarpåsen på rätt sätt senast jag bytte den så var det grus och päls över hela dammsugarens insida så den fick en rengöring och jag fick dammsuga mer än tänkt... Men nu har jag flyttat soffan och hundarna har den som hinder nu igen, bara ett hinder på vägen liksom. Inte lätt att möblera om med en nyfiken spion som skulle vara med PRECIS överallt, inte hjälpte han till att bära när jag bad honom.... Men nyfiken skulle han minsann vara!
Har kopplat in jobbdatorn också med dess docka, alla sladdar, tangentbord, pedal, mus och skärm. Var tvungen att testa och se om jag ens kunde komma in på jobbets nätverk, inget så enerverande som att ha allt klart och så fungerar det sista inte.... Men det fungerade! Bara att sätta mig och jobba i morgon. En kollega tyckte inte jag behövde dockan, men jag gillar idén med att bara sätta i en sladd i lap topen och så trycka på start istället för att krångla med femtioelva olika sladdar eller usb-mottagare som man alltid sätter åt fel håll först.![]()
Inget kravel här, utan graciösa skutt numeraSå knasfian kan kravla sig över ryggstödet igen
Du får filma när hon ska göra det