athena_arabians
Trådstartare
Men jag lovar att grannarna skulle tiga som muren.
Det tror jag också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men mötet blev flyttat på pga oförutsedda händelserUt med hundarna och sen ett möte
Via teams som tur är
Men måste dock duscha håret först
Naturligtvis är datorns laddare borta så får köra ipaden
Vad gulligt av dig!Tänker på dig ibland och undrar hur det går, hoppas på att de kan fixa så du får full funktion i armen igen.![]()
Finns inte ljuddämpare? Hade jag använt så ingen visste det var jagDet är inte utan att tanken slog mig.Men de kan vara lite svårskjutna de där små grisarna. Och det kan lätt bli lite dålig stämning i byn om den väljer att springa ner till skolan med ett hål i sidan.
Här vimlar det av dom och jag har krockat med en råget några gånger när jag rundat husknuten och hon kommer från andra hållet, hon blir inte ett dugg förvånad utan förväntar sig lite kli i pälsen och så trippar hon med till källaren för hon vet att då blir det ett par morötter och hon väntar inte utanför, nänä, hon är i hälarna på mig ända in i jordkällaren.Rådjuret har nu ätit upp all murgröna som jag planterat!!
Det finns. Men det kan ändå bli lite stelt och tråkigt när grisen med ett hål i sidan knallar ner på byn och lägger sig att dö framför ingången till Ica.Finns inte ljuddämpare? Hade jag använt så ingen visste det var jag![]()
Ja jo, men du kan ju låtsas som inget och erbjuda dig att göra en asgod, med dubbel bemärkelse, gärning och hämta grisen juDet finns. Men det kan ändå bli lite stelt och tråkigt när grisen med ett hål i sidan knallar ner på byn och lägger sig att dö framför ingången till Ica.
Lägg grisen på grillen istället…Det finns. Men det kan ändå bli lite stelt och tråkigt när grisen med ett hål i sidan knallar ner på byn och lägger sig att dö framför ingången till Ica.
Helt ogenerat utanför fönstret ocksåThat's what the little bastards do...![]()
Bara för dem att stycka upp...Det finns. Men det kan ändå bli lite stelt och tråkigt när grisen med ett hål i sidan knallar ner på byn och lägger sig att dö framför ingången till Ica.
Dom blir säkrare och säkrare, här bryr dom sig inte om när jag möter dom i skogen, vi bara morsar på varann och fortsätter.Helt ogenerat utanför fönstret också![]()