Du kan ju karva loss en skiva och steka den?Hungrig, men innertemperaturen på steken är 15 grader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju karva loss en skiva och steka den?Hungrig, men innertemperaturen på steken är 15 grader
Du kan ju karva loss en skiva och steka den?
Det kan väl vara kul att få umgås med katternaOps. Lovade just att eventuellt vara kattvakt åt en gammal kollegas två katter. Svårt att säga nej när h*n säger att jag är den hon litar på mest.
Oklart när men som sagt jag kunde inte säga nej med omständigheterna som råder.
Ja absolut. Bara de finner sig till ro.Det kan väl vara kul att få umgås med katterna?
Då tror jag jag vet vad du jobbar med och var.Det är en maskin där vi våtlackar så jo jobbar vi är den på. Sommaren får den jobba väldigt hårt pga luften i övrigt.
Tänker på dig ibland och undrar hur det går, hoppas på att de kan fixa så du får full funktion i armen igen.Nerverna de verkar skadat vid sista operationen har inte blivit bättre alls. Skitkul att inte ha en fungerande högerhand/arm när man bla jobbar med att tex ta hästar för hand.Hoppas det går att fixa/går bort.
Orkade iaf ta en prommis med pålle för första gången på evigheter idag. Så härligt! Och han var så gullig som trampade så fint trots bara grimma och enarmad matte.![]()