Vad gör vi? Del CCIX

Sådär nu tror jag iphonen är inställd. Ska bara låta den ladda klart. Tycker den är lite trög och långsamladdad men det kommer inte vara ett problem för släkting, bara batteriet håller bra. Tagit bort alla onödiga appar så hen bara har nödvändigt som bankid, nordea, sbab, swish och liknande. Annars skulle hen bli uberstressad av alla appar.

Trött. Inne på sjukhuset igen. Började få ont och det visade sig att jag fått mycket vätska runt njuren så fått sätta in dränslang igen.

Iförrgår så skadade sig hästen också. Meningen han skulle åkt till beredare imorgon men icke. Blev Skara hästakut istället.

Läkarna är inte oroliga och jag känner mig trygg men lite modfälld.

Löst ut bilen från verkstan och åkte hem och hämtade hundarna. Sen åkte vi till hästarna och innan vi åkte hem fick bägge två springa lite fritt, vad glad varulven blir av att få vara lös även om det är korta stunder. :heart

Träffade en pensionsrådgivare tidigare genom jobbet och det var mycket intressant, ska bli kul att se vad han har för förslag vid nästa möte. :)

Nerverna de verkar skadat vid sista operationen har inte blivit bättre alls. Skitkul att inte ha en fungerande högerhand/arm när man bla jobbar med att tex ta hästar för hand. :down: Hoppas det går att fixa/går bort.
Orkade iaf ta en prommis med pålle för första gången på evigheter idag. Så härligt! Och han var så gullig som trampade så fint trots bara grimma och enarmad matte. :heart

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 351
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 016
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 128
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 069
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka