Självklart kan du frysa tillagat kött! Gör matlådor, till exempel.Jösses jag hoppas man kan frysa tillagad lammstek? Klumpen jag tog ut ur frysen är 2.3 kg!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart kan du frysa tillagat kött! Gör matlådor, till exempel.Jösses jag hoppas man kan frysa tillagad lammstek? Klumpen jag tog ut ur frysen är 2.3 kg!!!!
Självklart kan du frysa tillagat kött! Gör matlådor, till exempel.
Fast samtidigt kan man variera den rätt hårt med sallader, såser och tillbehör. Men 10 dagar i rad låter lite väl mycket.Ja, om jag skulle äta en normal portion lammstek så skulle jag äta den i 10 dagar. Inte roligt ur hållbarhet eller smak.
Men det är gott och lätt att okynnesäta.Ja, om jag skulle äta en normal portion lammstek så skulle jag äta den i 10 dagar. Inte roligt ur hållbarhet eller smak.
Du kan ju alltid dela med katten … 5 portioner till henne och 5 till dig?Ja, om jag skulle äta en normal portion lammstek så skulle jag äta den i 10 dagar. Inte roligt ur hållbarhet eller smak.
Känner sammaLamm i ugn. Kommer äta vid midnatt eller liknande.