Näe ska ställa lådor framför dörren så då är det bäst att den är städadStädar du inför flyttstädningen?
Hon ska städa samtidigt som de bär ut grejernså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe ska ställa lådor framför dörren så då är det bäst att den är städadStädar du inför flyttstädningen?
Jag är så besviken över att jag missade spelningen i GöteborgTyvärr dåligt ljud, men konserten var magisk. Fick bra betyg.
Du råkar inte ha det torrt inne då så det är det som spökar? För oss är det så varje år vid denna årstid pga braskaminen....Eldningen påverkar ju luften.Jag förstår mig VERKLIGEN inte på den här förkylningen som har drabbat mig. Började känna mig smårisig förra helgen. Men inte sjuk direkt. Klarade mig hela veckan med bara lite mindre symtom, och var helt övertygad om att jag denna vecka skulle vara helt frisk. Döm om min förvåning när jag nu sitter med snorig, täppt näsa...Långdraget förlopp, eller så har jag åkt på ytterligare en ny förkylning. Men det sistnämnda känns väl rätt långsökt.
Jodå, det är torrt inomhus (just nu 39% luftfuktighet). Visst påvekar det också. Och vi har faktiskt ÄNNU torrare på jobbet (under 30%).Du råkar inte ha det torrt inne då så det är det som spökar? För oss är det så varje år vid denna årstid pga braskaminen....Eldningen påverkar ju luften.