Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej! Förskona oss!Halloween är snart slut. Jag lyssnar på årets första julskiva.
Åh nej! Förskona oss!
Visa bifogad fil 156011
She's defrosting as we speak
Skämt åsido, Julen kan få vänta till första advent i alla fall, tack! Den är tjatig nog ändå. Jag tycker verkligen synd om alla som jobbar i retail och liknande där det spelas julmusik i högtalarna.
Häftigt!@tuaphua jag åkte ner till affären i byn för att köpa mer godis och gammelgubben satt i kassan. Han tyckte jag var snygg.
Jag åkte såhär:
Visa bifogad fil 155993
Min märr kunde få för sig att måtta ett hugg åt mitt håll när hon var halvvägs i betforblandningen och satsa på min näsa, för att i nästa sekund ge mig en slick rätt över ansiktet så jag hade betfor och havre i hela ansiktet. Vissa ÄR knäppa på riktigt.Hästen hade:
”Morot! Vad roligt! Jag ska trycka in alla i munnen så jag tappar ut allt!”
Sambo: ”Men lugn vi lägger dem i krubban!”
Häst: ”Var fasen är morötterna?!”
Sambo: ”I krubban, kolla där!”
Häst:”Hallå! Var är morötterna gubbskrälle?!”
Sambo: ”Här i krubban!” *bank, bank*
Häst: ”Jaha, vad trevligt! Säg det då liksom..”
Efter han mockat:
”Nu har du ju fått mat och jag mockat. Ska vi gosa lite? Klia här?”
Häst: ”Hörrudu sluta tafsa! Jag ska äta klart nu. Du har gjort vad du ska. Hejdå!!”
Sambo tyckte att ”det är rätt skönt att umgås med en annan sån surgubbe”.
Underbart.I dag korde jag min skolbuss sa har. Bara en kindergartner var nara att backa ut fran bussen nar han tittade upp nar jag kacklande skrattade pa haxors vis
Bilden ar fran en kaffe stund med ett gang andra chaufforer pa ett narbelaget stalle efter morgon korningen och den grona fargen fran handerna har blivit avskavd och ansiktet ser mer avskavt ut ocksa.
Men kollegorna kande inte igen mig nar jag kom in, inte forran jag pratade insag de att det var jag.
Visa bifogad fil 155995
Det är nackdelen med att ha djur och bo själv, jag har valt bort djur helt av den anledningen, skulle jag bli allvarligt sjuk eller skadad och hamna på sjukan är det ingen som behöver ställa upp som djur-jour, nästan alla av mina vänner har egna djur eller kan inte ta hand om mina ev. djur eftersom dom bor på annan ort.Har fantastiska föräldrar ändå. Min kompis som kollar till Björn nu kan inte det efter helgen, så pappa åker ned dels för att ta honom till ett pensionat och dels för att hälsa på mig på sjukhuset.
Jag är så otroligt tacksam.