Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är styrkan i program som Halv 8 hos mig och Vem bor här? (att det är okända personer alltså)Tony Irving verkade iofs ha städdille de luxe
Sen är det ju det här med att det ständigt är kändisar i TV. Jag saknar intressanta vanlisar!
Tycker det är styrkan i program som Halv 8 hos mig och Vem bor här? (att det är okända personer alltså)
De har givetvis städat innan också men det är ju helt vanliga människor av alla sorter iaf.
Jag har aldrig haft dom problemen utan konstaterat att det är inte jag som äger problemet utan dom och gått vidare i livet. Livet är för kort för att bry sig om idioter, och vad dom tycker och tänker.Känner mig otroligt ledsen över människors beteende. En fin dag förvandlades nu till ångest med en panikångestattack som ligger under ytan.. Skakar och mår så sjukt illa.
Det gjorde ett beslut lättare att fatta i allafall, alltid nåt..
Vi hade två stycken som inte var utklädda. Skall man tigga kan man iaf jobba lite.Har just haft besök av ett litet bedårande monster (med mamma och tonårssyster i släptåg)
Mäh, vilka latmaskar!Vi hade två stycken som inte var utklädda. Skall man tigga kan man iaf jobba lite.
Jo men de var ju trasiga?Släpat iväg grejer till återvinningen, inklusive massa cat5 kablar som Megara tuggat på och där flärpen på kontakten gått av. Hade lagt dem i en svart sopsäck för förvaring. Sedan insåg jag att jag aldrig kommer använda dem mer och slängde dem. Vilket naturligtvis innebär att jag inom ett par månader kommer att behöva dem. Det slår aldrig fel.
@tuaphua jag åkte ner till affären i byn för att köpa mer godis och gammelgubben satt i kassan. Han tyckte jag var snygg.
Jag åkte såhär:
Visa bifogad fil 155993
Underbart!I dag korde jag min skolbuss sa har. Bara en kindergartner var nara att backa ut fran bussen nar han tittade upp nar jag kacklande skrattade pa haxors vis
Bilden ar fran en kaffe stund med ett gang andra chaufforer pa ett narbelaget stalle efter morgon korningen och den grona fargen fran handerna har blivit avskavd och ansiktet ser mer avskavt ut ocksa.
Men kollegorna kande inte igen mig nar jag kom in, inte forran jag pratade insag de att det var jag.
Visa bifogad fil 155995