Vad gör vi? Del CCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Plockade av ringklockan från dörren dagen till ära.... den har gått varm flera gånger denna veckan redan och i dag har det bankats flera gånger på dörren.... Har låtit monsterna vara utanför utan godis ;) Med tanke på ungarna här så vill jag inte vara snäll mot dem, äter hellre upp godiset själv ;) Är faktiskt sugen på godis, har inget sånt hemma tror jag, har i och för sig inte kollat min gömma, men sist jag kollade var det bara äcklig lakrits däri!

Har fått hem en orange sele vardera till odjuren här, och när ena ungen frågade vad han ska köpa i julklapp till mig önskade jag mig orange halsband och koppel till de båda så det skulle han ordna också. :) Väldigt orange ;) Inser att jag måste märka selarna, det enda som skiljer dem är storleken och färgen på något knäppe, svårt att komma ihåg.

Blev inte pizza till middag, blev ravioli med spenat och falukorv istället, lagom lätt i dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 634
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 031
Tjatter Det frågade sambon mig när han läste på ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad är det? Jag kastade en blick på pappret och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 050
Senast: Badger
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 761
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈