Ett sätt att motionera dom på.Svårt att mata hästar när höet blåser iväg !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett sätt att motionera dom på.Svårt att mata hästar när höet blåser iväg !!
Nja, inte om det blåser UT ur hagen!Ett sätt att motionera dom på.
Sant! Där vill man inte ha hästarna..Nja, inte om det blåser UT ur hagen!
Svårt att mata hästar när höet blåser iväg !!
Nu tycker ju så små barn om leksaker som låter och det tycker jag inte att man tar bort från dem bara för att föräldrarna inte vill så jag hade köpt något litet som låter, vissa saker låter ju inte som ett helt tivoli utan låter ju rimligt. Man behöver ju inte köpa trumset eller trumpet tex.Nä, jag känner dem inte alls eller ja, vi har ju träffats några gånger. Det är min mans halvsysters dotter som fyller år. Det skiljer 15 år i ålder på dem, och vi har inte direkt umgåtts regelbundet.
Det spelar ingen roll vad jag skriver så ska du kommentera att det är fem på något sätt?Nu tycker ju så små barn om leksaker som låter och det tycker jag inte att man tar bort från dem bara för att föräldrarna inte vill så jag hade köpt något litet som låter, vissa saker låter ju inte som ett helt tivoli utan låter ju rimligt. Man behöver ju inte köpa trumset eller trumpet tex.
Nej, inte alls. Det är bara att gå in i närmaste leksaksaffär så har de triljoner med leksaker för 1-åringar, bara att välja och vraka vilken man tycker verkar roligast/kan passa/har råd med. Tror 1 åringar är lättast att köpa till pga utbudet och att de tycker om allt som låter.Det spelar ingen roll vad jag skriver så ska du kommentera att det är fem på något sätt?
Nu tycker ju så små barn om leksaker som låter och det tycker jag inte att man tar bort från dem bara för att föräldrarna inte vill så jag hade köpt något litet som låter, vissa saker låter ju inte som ett helt tivoli utan låter ju rimligt. Man behöver ju inte köpa trumset eller trumpet tex.
Nu tycker ju så små barn om leksaker som låter och det tycker jag inte att man tar bort från dem bara för att föräldrarna inte vill så jag hade köpt något litet som låter, vissa saker låter ju inte som ett helt tivoli utan låter ju rimligt. Man behöver ju inte köpa trumset eller trumpet tex.
Får hoppas att föräldrarna gör det själv då.(Min fetning.)
Eller så kan en respektera föräldrarnas önskan, om de uttrycker den. Till syvende och sist är det trots allt deras barn, och att köpa något som kanske bara blir undanstuvat i ett skåp känns ju..onödigt. Det är ju heller inte säkert att föräldrarna absolut inte köper något som låter, alls, men de kanske har skäl till att vilja välja själva vad som låter, hur det låter och hur mycket.
Jag har migrän och fick stuva undan vissa och låta andra som lät mindre vara framme när jag hade anfall, då blev de som nya när de kom fram igen sedan så att säga.Nä asså har föräldern såna problem får den väl bära öronproppar om den stör sig på att ha barn. Man behöver ju som sagt inte gå all in med instrument . Men som sagt, det bästa är nog att vara ödmjuk ändå trots allt.
Jag har migrän och fick stuva undan vissa och låta andra som lät mindre vara framme när jag hade anfall, då blev de som nya när de kom fram igen sedan så att säga.