Vad gör vi? Del CCIV

Dricker te i en härlig kopp, att ha Mumin som sällskap ger en mysig känsla.. Dock inte så stor så funderar på om jag ska ta en kopp till om en stund.

IMG_20241101_181607625~2.webp

Jag och vovven är ensamma hemma ikväll/natt. Vi passade på att ha en mysig tjejkväll med ännu fler tända ljus, köttben (inte till mig) och skaldjur.
Det kan vara så att ett visst litet skäggdjur tyckte att fördelningen var orättvis.
TRE ynka räkor och en kräftstjärt till henne! :mad:
Matten stoppade ju i sig mycket mer än så!
Vadå "för mycket salt" liksom?

Jag och vovven är ensamma hemma ikväll/natt. Vi passade på att ha en mysig tjejkväll med ännu fler tända ljus, köttben (inte till mig) och skaldjur.
Det kan vara så att ett visst litet skäggdjur tyckte att fördelningen var orättvis.
TRE ynka räkor och en kräftstjärt till henne! :mad:
Matten stoppade ju i sig mycket mer än så!
Vadå "för mycket salt" liksom?
Smulan står på skäggets sida. Mer kräkor åt djuren säger hon.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 676
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 984
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 965
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka