Jag är så glad att jag har min värmebalja, men jag tror inte att det är dags att sätta fram den riktigt ännu .Minusgrader när jag släppte ut hästarna för en timme sen. I år måste jag göra om hästarnas vattenbaljor med ny isolering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så glad att jag har min värmebalja, men jag tror inte att det är dags att sätta fram den riktigt ännu .Minusgrader när jag släppte ut hästarna för en timme sen. I år måste jag göra om hästarnas vattenbaljor med ny isolering.
Eksjö är jättefint. Vi var där i slutet på maj för nåt år sen, superfint!När jag tittade på På Spåret igår blev jag så sugen på att besöka Eksjö. Vilken gullig stad ! Google maps säger att vi har 16 mil dit, så det är ju ingen omöjlighet att ta en liten tur...
Det såg så himla trevligt ut med alla de små trähusen . Är det en enkel stad att köra och parkera i, om man åker utanför högsäsong? Min mamma är ju lite till åren och kan inte gå väldigt långt.Eksjö är jättefint. Vi var där i slutet på maj för nåt år sen, superfint!
Oj, det vet jag faktiskt inte. Vi hade husbilen och cyklade in från campingen. Men kanske @Catsu vet?Det såg så himla trevligt ut med alla de små trähusen . Är det en enkel stad att köra och parkera i, om man åker utanför högsäsong? Min mamma är ju lite till åren och kan inte gå väldigt långt.
Som uppvuxen där blev jag jätteglad över resmålet när det kom i på spåretNär jag tittade på På Spåret igår blev jag så sugen på att besöka Eksjö. Vilken gullig stad ! Google maps säger att vi har 16 mil dit, så det är ju ingen omöjlighet att ta en liten tur...