Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillslut råkade jag märka att den gula löken jag skördade i somras började bli lite dålig, och det var tillräckligt motiverande för att få mig att äta upp den. Så det blev rå lök till middag idag. För att piffa till det lite la jag knäcke och kaviar underst.Vissa dagar är sådär, då kvittar det om det är gröt eller pizza, man vevar in nåt i foderluckan bara just för att det ska så vara. Idag blev det rabarberkaka med marzansås till middag, det är stadigt varje helg nån av dagarna eftersom mina grannar har ett stort rabarberland,,,,, som jag plundrar.
Hoppas hon sover med dåHar precis lagat middag, kyckling med svampsås och ris. Insåg när jag hällde upp ris och vatten att det inte riktigt funkar med brunsås och ris men det fick gå... Och att mitt ris numera är slut, vilket i stort sett aldrig hinner ske annars. Maten var god i alla fall, trumpetsvamp är gott.
Hade två hundar om fötterna när jag lagade mat, tror inte mina trasmattor får vara kvar länge till för frågan är ju hur länge jag orkar ta striden om att låta dem vara och att snubbla över dem De verkar vara roliga att kampa med tydligen!
Är riktigt trött, tror en viss fröken tröttar ut oss andra här för tillfället och inte bara sig själv Ser fram emot att sova!
Hon gjorde i natt och tidigare i dag sov vi gott i sängen en stund Hon hoppade till när hon hörde mig snarka.... Men själv snarkade hon natten till i går, hon var HELT utmattad och somnade trots att hon inte ville så jag fnissade när jag hörde det Men nu är det nog återställt för oss båda. skrattade åt spionen i går också när han gäspade för har aldrig sett honom gäspa så rejältHoppas hon sover med då
Ja då blir du ju bunden till det så tveeggat blir det. Du kan inte söka som vikarierande orgeltrampare över vintern, då behöver du ju inte gå på gym heller.Då var den här säsongen avslutad. Vet att jag är påtänkt för ett jobb jag sökt på begravningsenheten (de har pratat med min chef) men det är lite tveeggat. Jag älskar ju säsongen på kyrkogården!
Det gäller att kunna det också. Jag vet två yngre i trakten inte alla som kan det.Ja då blir du ju bunden till det så tveeggat blir det. Du kan inte söka som vikarierande orgeltrampare över vintern, då behöver du ju inte gå på gym heller.
Undrar om jag träffat på dom?Det gäller att kunna det också. Jag vet två yngre i trakten inte alla som kan det.
Grattis! För mig hade tårta/bakelse varit en självklarhet !Fyller år idag. Funderar på hur jag ska fira. Vad vill jag äta?
Är själv hemma i princip hela dagen, maken jobbar sen igår kväll. Trist.
Tack jag har önskat mig en stor chokladboll, får väl se om jag får nånGrattis! För mig hade tårta/bakelse varit en självklarhet !
Sturefält och Andersson.Undrar om jag träffat på dom?
Fyller år idag. Funderar på hur jag ska fira. Vad vill jag äta?
Är själv hemma i princip hela dagen, maken jobbar sen igår kväll. Trist.