Vad gör vi? Del CCIV

Försöker mobilisera ett gott humör trots att det duggar och blåser som fan. Det är ju trots allt 10 grader. Förra året hade vi fått snö vid den här tiden :cautious:

Tvättstugan. Mina mattor behöver tvättas. Ngn har skrivit en lapp om att större trasmattor inte får tvättas i maskin så jag har bestämt att mina är mindre.

(De är inte så stora men ibland saknar jag en riktig grovtvättmaskin).
Jösses så förvirrad jag blev av ditt inlägg, sen läste jag ordentligt 😅

Läste först "ngn har skrivit en lapp om att trasmattor inte får tvättas i maskin så jag har bestämt att mina är mindre". Det går bra nu...

Lycka kan vara 10.5 plusgrader, sol och en fungerande kropp.
Joggat en runda.
Nu ska jag hänga i soffan.
IMG_1429.webp

Undrar om man kan ha pensèer som rumsväxter i söderfönstret? Jag tog in en petunia för 6 år sen innan första frosten och den fortsatte att blomma, och blomma, och blomma i det oändliga men nu i höst hade den blivit så risig så den gick inte längre att rädda men den blommade in i det sista. 6 års konstant blomning är väl ändå rekordet?

Pensèer som fönsterväxt måste bara provas innan frosten tar dom sista som växer i grönsakslandet.:)

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 210
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
557
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 014
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 980
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar