Heja frölunda!Hundarna tittar storögt på mig när jag skriker på tvn.
Brynäs-Frölunda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja frölunda!Hundarna tittar storögt på mig när jag skriker på tvn.
Brynäs-Frölunda
Tänkte på henne tidigare i dag faktiskt. Kunde inte komma på vad hon hette här, så tack för påminnelsen!Tänt ett ljus för pappa och Bukes Åke
Heja brynäsHeja frölunda!
Det kanske skulle gå bättre om jag skulle försöka fokusera på att leta efter någon matvara istället för någon "sak" att äta......det är trist att inte kunna komma på en endaste sak som jag skulle uppskatta att äta just nu.
Det kanske skulle gå bättre om jag skulle försöka fokusera på att leta efter någon matvara istället för någon "sak" att äta....
Vänta inte för länge bara så det går som för en liten knatte vid sidan av skidbacken för många år sen när jag och gänget åkte skidor, vi hörde bara "jävla krångelsverige, nu kissar jag i byxorna" för det var lager på lager och dragkedjor och knappar till förbannelse tydligen.Skulle behöva gå på toa en projektet med att få av mig alla klädlager känns lite för mycket för att jag ska idas
Vissa dagar är sådär, då kvittar det om det är gröt eller pizza, man vevar in nåt i foderluckan bara just för att det ska så vara. Idag blev det rabarberkaka med marzansås till middag, det är stadigt varje helg nån av dagarna eftersom mina grannar har ett stort rabarberland,,,,, som jag plundrar.Jag är hungrig. Men det finns inget som jag är sugen på att äta. Går och tittar i alla skåp, hittar inget jag vill ha, sen nån timme senare tittar jag igenom alla skåp igen. Som om det skulle ha dykt upp nåt kul under tiden?...
Tänkte handla hem nåt gott till helgen igår, men kunde inte komma på nånting jag var sugen på så det blev inget.
Nu är det ingen risk att jag svälter ihjäl i första taget, men det är trist att inte kunna komma på en endaste sak som jag skulle uppskatta att äta just nu.
Vissa saker funkar bara inte, förra året blev det massor med gröna tomater och jag fick ett recept som skulle vara sååå gott, det var dom absolut äckligaste inlagda tomater jag nånsin smakat i hela mitt liv så dom åkte i komposten.Öppnade och smakade på den picklade/inlagda spaghettipumpa jag fick i tack-gåva.
Det var nog det otäckaste jag haft i munnen på länge. Ättika socker och nån stark krydda. (Och ändå är jag förtjust i inläggningnar) Himla synd.