Har du nå bra nonogram?
Jag använder en app från Easybrain. Deras app Number sums används också flitigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du nå bra nonogram?
Brakar med min hyresmarklare. Bostadsmarknaden har ar helt vardelos, fullt med cowboys - det ar nastan sa att man funderar pa om det ar vart att bo har..
De menar att jag inte har ratt att saga upp mitt hyreskontrakt, sa jag har gjort massa research och nu skickat dem ett trevligt email dar jag fint utmalar hur de har fel
Varfor ska folk braka sa dumt?
Eh, tycker hyresmäklaren att du i all evighet ska bo där?
Typ nagot sant.
Har i UK har vi "joint tenancies" dar flera (vuxna, enskilda) personer som delar lagenhet (utan att vara familj) star pa samma kontrakt, och alla ar teoretiskt sett skyldiga att betala hela hyran, sa att om en person sticker, sa kan hyresvarden krava att den andra betalar hela hyra.
Nu menar hyresmaklaren att om de tva jag delar med inte hittar nagon som vill ta over min del av kontraktet och skriver pa ett nytt kontrakt, ELLER om de inte gar med pa att flytta ut samma dag som jag sagt upp kontraktet pa, sa kommer det nuvarande kontraktet att fortsatta galla.
Sa jag har dubbel och trippelkollat att sa ar det visst minsann inte - jag kan ensam saga upp hela kontraktet for alla oss tre, och huruvida de andra tva skriver pa ett nytt kontrakt eller inte, har inte med mig att gora
(Om de andra tva vagrar att flytta ut, sa ar det igen, en konflikt mellan dem och hyresmaklaren, och aterigen inget som har med mig att gora)
Helt absurda situationer som systemet skapar har.
Pokemon TCG Pocket. Släpptes enligt min kollega igår. Min sambo som spelat det gamla på dator är dock besviken på att det inte är likadantVilket?
Nä, men den ska flyttas. Men tydligen innan min faktiska flyttdagSka elen stängas av?
Tycker att det är ett rätt mysigt program, men jag hoppas att han kommer till folk där det blir lite mer utmaning att laga en 3-rätters från kylskåpsinnehållet! Irving hade ju en kyl med den mest fantastiska saker. Han hade fått det kämpigt hos mig vissa dagar...Har kollat på första avsnittet av Här är ditt kylskåp. Funkar nog bra som program i bakgrunden.
Tycker att det är ett rätt mysigt program, men jag hoppas att han kommer till folk där det blir lite mer utmaning att laga en 3-rätters från kylskåpsinnehållet! Irving hade ju en kyl med den mest fantastiska saker. Han hade fått det kämpigt hos mig vissa dagar...
Dessutom är inte min kyl på LÅNGA vägar så välstädad och organiserad som hos deltagarna hittills...Ja, här kan också innehållet i kylen vara rätt varierat