athena_arabians
Trådstartare
Dessutom är inte min kyl på LÅNGA vägar så välstädad och organiserad som hos deltagarna hittills...
Verkligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessutom är inte min kyl på LÅNGA vägar så välstädad och organiserad som hos deltagarna hittills...
Men om jag säger att jag dyker upp imorgon eftermiddag och har ett tv-team med mig så antar jag att det kommer att städas en liten liten smula.Verkligen
Jag tror att de får MYCKET mer förberedelsehjälp än så!Men om jag säger att jag dyker upp imorgon eftermiddag och har ett tv-team med mig så antar jag att det kommer att städas en liten liten smula.
Tycker att det är ett rätt mysigt program, men jag hoppas att han kommer till folk där det blir lite mer utmaning att laga en 3-rätters från kylskåpsinnehållet! Irving hade ju en kyl med den mest fantastiska saker. Han hade fått det kämpigt hos mig vissa dagar...
Tony Irving verkade iofs ha städdille de luxe
Sen är det ju det här med att det ständigt är kändisar i TV. Jag saknar intressanta vanlisar!
Är inte det en paradox? Blir man inte kändis av att vara med i TV? Jag tänker att det aldrig någonsin kommer bli vanlis-representation, för det är bara en viss typ av personer som släpper in TV-kameror i hemmet eller vill stå framför kameran och bli filmad.
(Lösningen är självklart att lagstifta om kameraövervakning i alla hushåll och sedan sända dagens bästa feed - kan säkert sorteras ut av AI, extra spännande att följa ju - plötsligt kanske man ser sig själv och får hjärtat i halsgropen)
Det är väl ingen Halv åtta hos mig-deltagare som blivit kändis?
Det gäller inte bara detta program utan t.ex. Jeopardy (som förr var med vanlisar), Smartare än en femteklassare (samma där), Över Atlanten, Race across the world, Jorden runt på 80 dagar osv.
Ok, hänger med på poängen, D-kändisar med en större andel one-hits kanske kan bli vanligare.