Det går sådär. Har inte sovit inatt och har inget rum eller säng så bor på en soffa tills vidare. Så otroligt trött och less på att inte få någon lugn och ro. Hoppas på att få någon sömn på soffan inatt iaf.
Men fy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går sådär. Har inte sovit inatt och har inget rum eller säng så bor på en soffa tills vidare. Så otroligt trött och less på att inte få någon lugn och ro. Hoppas på att få någon sömn på soffan inatt iaf.
Men åh vad tufft att vara inlagd men inte kunna få en säng, blir ju inte lättare att må bättre då. Så blir inget rum inatt hellerDet går sådär. Har inte sovit inatt och har inget rum eller säng så bor på en soffa tills vidare. Så otroligt trött och less på att inte få någon lugn och ro. Hoppas på att få någon sömn på soffan inatt iaf.
Men jag klagar egentligen inte så mycket, jag känner mig åtminstone trygg. Och jag har en soffa iaf, mardrömmen hade varit att sitta kvar på akuten i väntan på en säng.Men fy
Nä, blir soffan inatt. Men som sagt, jag är på rätt plats just nu iaf.Men åh vad tufft att vara inlagd men inte kunna få en säng, blir ju inte lättare att må bättre då. Så blir inget rum inatt heller
Jag hoppas verkligen du mår bättre snart så du inte behöver vara där så många dygn. Men skönt du känner dig trygg.Nä, blir soffan inatt. Men som sagt, jag är på rätt plats just nu iaf.
Jag vet, jag har själv en problemkropp så lagom mycket rörelse i lagom takt är det som gäller annars packar den snart ihop. Jag har en bekant som mer eller mindre slutat röra sig, går sällan ut längre fast han bor i villa för det är sååå jobbigt och han har sååå ont, ja tacka f*n för det när han sitter och ligger, ligger och sitter och så sitter lite till. Han har tom. slutat åka och handla utan beställer hemkörning så där är spiralen på nedåtgående och nu verkar det gå snabbt utför när han inte ens åker och handlar längre.Det kändes skönt för kroppen med en promenad. Att ha en sån här dag med en problemkropp ihop med stillasittande jobb är inte toppen
Aj då, är det roadkill-vecka där?Åt på Donken på vägen hem. Min mage blev inte så glad...
Jag skulle vara kvar för koll dagen efter en av dom 2 gånger jag blev inlagd (olycka) och hittade ett perfekt ställe helt själv eftersom det var fullbelagt på salarna, jag hamnade längst ner i källaren under kulverten i ett reservsängförråd, så jäkla perfekt. Snacka om ostörd nattsömn och läkaren som skulle kolla upp mig dan efter garvade gott åt var jag sovit.Nä, blir soffan inatt. Men som sagt, jag är på rätt plats just nu iaf.
Jag får inte gå ifrån avdelningen, så hitta ett sånt rum är kört.Jag skulle vara kvar för koll dagen efter en av dom 2 gånger jag blev inlagd (olycka) och hittade ett perfekt ställe helt själv eftersom det var fullbelagt på salarna, jag hamnade längst ner i källaren under kulverten i ett reservsängförråd, så jäkla perfekt. Snacka om ostörd nattsömn och läkaren som skulle kolla upp mig dan efter garvade gott åt var jag sovit.
Hoppas det snart blir en säng ledig åt dig, soffa funkar men säng är bättre, huvudsaken att det är tyst.
Åh! En vovve till?Har inte sovit i natt alls så det var tungt att åka till jobbet i morse. Lite svårt med koncentrationen men det gick ändå, tiden gick lite långsamt ändå. Men till slut var klockan 11 och jag kunde åka hem. Gick inom apoteket och hämtade ut medicin som beställdes i går så nu är jag förberedd att stanna hemma ett tag.
Tog emot en lillasyster till spionen som jag ska testa här och se om det fungerar hos oss. Gör det det stannar hon ju och spionen har kompis, sällskap och flock. Och jag kan göra saker med henne som han tycker är trååååååkigt. Som den hundälskare han är gick det bra, hon är lite på men börjar nu tolka hans uttryck bättre och lyssnar på honom också.
Vi har ätit, vilat, pratat med min syster, tror jag kommer sova som en stock i natt. Förhoppningsvis de också! Alternativt kommer ingen av oss göra det!
Visa bifogad fil 155926
Min mamma sov i ett förråd när hon fött sitt första barn, hon snarkade så mycket att hon störde de andra (hon var pinnsmal...) och hittade ett förråd hon fick sova i. Hon var nöjd, de andra var nöjda, kanske inte lika nöjd personal när de inte hittade henne först....Jag skulle vara kvar för koll dagen efter en av dom 2 gånger jag blev inlagd (olycka) och hittade ett perfekt ställe helt själv eftersom det var fullbelagt på salarna, jag hamnade längst ner i källaren under kulverten i ett reservsängförråd, så jäkla perfekt. Snacka om ostörd nattsömn och läkaren som skulle kolla upp mig dan efter garvade gott åt var jag sovit.
Hoppas det snart blir en säng ledig åt dig, soffa funkar men säng är bättre, huvudsaken att det är tyst.
Lös problemet, typ!Min mamma sov i ett förråd när hon fött sitt första barn, hon snarkade så mycket att hon störde de andra (hon var pinnsmal...) och hittade ett förråd hon fick sova i. Hon var nöjd, de andra var nöjda, kanske inte lika nöjd personal när de inte hittade henne först....
Jo, jag tänkte det.Åh! En vovve till?
NejAj då, är det roadkill-vecka där?