Vad gör vi? Del CCIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Har varit och köpt skruvkrokar och sen hÀngt upp min nya belysning i sovrumsfönstret.
Ja jag vet att det Àr en julkula, den fÄr hÀnga uppe hela den mörka Ärstiden ÀndÄ :)
1000007944.webp

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.
Passa dig bara sÄ inte malarna flyttar till din pÀls sÄ du börjar se ut som en skabbrÀv. :nailbiting::eek:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur Àndrar man sig och klarar av att göra sig av med sÄnt som bara stÄr "utifall...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 385
Tjatter Vi har chillat pÄ soffan till "Top Gun - Maverick".
59 60 61
Svar
1 208
· Visningar
35 904
Senast: Enya
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag pÄ egen hand nÀr sambon jobbar. Vad hittar man pÄ dÀr uppe tro...
Svar
15
· Visningar
599
Senast: Exile
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 212

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

• TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka