Vad gör vi? Del CCIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Har varit och köpt skruvkrokar och sen hÀngt upp min nya belysning i sovrumsfönstret.
Ja jag vet att det Àr en julkula, den fÄr hÀnga uppe hela den mörka Ärstiden ÀndÄ :)
1000007944.webp

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.
Passa dig bara sÄ inte malarna flyttar till din pÀls sÄ du börjar se ut som en skabbrÀv. :nailbiting::eek:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det Àr nÄgot som lÄter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 618
Senast: tanten
·
  • LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 024
Tjatter Det frÄgade sambon mig nÀr han lÀste pÄ ett papper hemma. Va? sa jag. -Te-samo-far - vad Àr det? Jag kastade en blick pÄ pappret och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 050
Senast: Badger
·
Tjatter SÀg utan att sÀga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt Àr/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 760
Senast: bumpo
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• HönstrĂ„den II
  • AkvarietrĂ„den V