Vad gör vi? Del CCIV

Har varit och köpt skruvkrokar och sen hÀngt upp min nya belysning i sovrumsfönstret.
Ja jag vet att det Àr en julkula, den fÄr hÀnga uppe hela den mörka Ärstiden ÀndÄ :)
1000007944.webp

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.

I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten :)
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.
Passa dig bara sÄ inte malarna flyttar till din pÀls sÄ du börjar se ut som en skabbrÀv. :nailbiting::eek:

Liknande trÄdar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur Àndrar man sig och klarar av att göra sig av med sÄnt som bara stÄr "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 674
Senast: alazzi
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild sÄ det fÄr bli en midsommarfin GrÀddbulle :angel: Snart dags att Äka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 984
Mat Jag skulle vilja göra konserver med Àppelmos, men har tyvÀrr tidigare misslyckats med att fÄ konserver lufttÀta. MÄste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 964
Senast: Pegasus63
·
  • LĂ„st
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. IgÄr somnade jag pÄ soffan och katten somnade pÄ mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 134

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • FörĂ€ldrar till barn som rider