Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stallet Àr klart. Nu ska jag Àgna eftermiddagen Ät PW, matlagning, dusch, tvÀtt och förhoppningsvis sÀlja min gamla bil.
Oskar sÀtter sig i mitt knÀ och tassar mig i ansiktet nÀr jag streamar pÄ datorn. Ignorerar jag lÄtsasbiter han mig i nÀsan.Helt normalt att se pÄ tv sÄ hÀr tycker min hund som verkar tro hon Àr genomskinlig..
Visa bifogad fil 155880
Saaben?
Vilken gullig var har du köpt?Har varit och köpt skruvkrokar och sen hÀngt upp min nya belysning i sovrumsfönstret.
Ja jag vet att det Àr en julkula, den fÄr hÀnga uppe hela den mörka Ärstiden ÀndÄ
Visa bifogad fil 155905
+1 pÄ denJag kan misslyckas med ALLA recept om det Àr till nÄgon tröst Speciellt bakning
Julkula eller inte, jÀttefin ju.Har varit och köpt skruvkrokar och sen hÀngt upp min nya belysning i sovrumsfönstret.
Ja jag vet att det Àr en julkula, den fÄr hÀnga uppe hela den mörka Ärstiden ÀndÄ
Visa bifogad fil 155905
+1 pÄ den
Passa dig bara sÄ inte malarna flyttar till din pÀls sÄ du börjar se ut som en skabbrÀv.I dag har jag fÄtt tokigt mycket gjort pÄ jobbet redan. Nu ska jag gÄ med mjölk till kollegorna i andra byggnaden, sedan ska jag fortsÀtta med den galna produktiviteten
Kommer sluta en timme tidigare i dag och har tagit semester torsdag och fredag sÄ jag blir klar med bekÀmpningen av klÀdesmalar - del 1, nÄgon gÄng.
RustaVilken gullig var har du köpt?
Oskar sÀtter sig i mitt knÀ och tassar mig i ansiktet nÀr jag streamar pÄ datorn. Ignorerar jag lÄtsasbiter han mig i nÀsan.
LÀtt störande.