Startar med 15 minuters förseningSnart på g hemåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Startar med 15 minuters förseningSnart på g hemåt.
Vad vill du göra istället?Tror att jag bestämt mig för att säga upp mig. Känns bra i magen av att tänka på att sluta, så antar att det börjar bli dags.
Ingen aning Tänkte ta det lite som det kommer, alternativt gå tillbaka till undersköterska på äldreboendet i byn.Vad vill du göra istället?
Låter som en skön och avslappnad inställning.Ingen aning Tänkte ta det lite som det kommer, alternativt gå tillbaka till undersköterska på äldreboendet i byn.
Enda gången jag vill ha Phalene är när hon lägger sig som en scarf med ett öra ivägen framför tv:n.Oskar sätter sig i mitt knä och tassar mig i ansiktet när jag streamar på datorn. Ignorerar jag låtsasbiter han mig i näsan.
Lätt störande.
Baltisk "kvalitetsstandard", hanteras lämpligast med gummihandskar. Visa bifogad fil 155916
Vad vill du göra istället?
Måste säga att jag blev lite förvirrad av de här inläggen precis efter varandra !!Gör pizza
Det går sådär. Har inte sovit inatt och har inget rum eller säng så bor på en soffa tills vidare. Så otroligt trött och less på att inte få någon lugn och ro. Hoppas på att få någon sömn på soffan inatt iaf.Hur går det @parellikusken ?