Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa aggregat låter mera när belastningen är hög dvs. när gräs och växtlighet ligger och jordar. Jag "trådar" också idag men jag leker "kabeltattare" och installerar elen i elektronikavdelningen, bara det blir lite varmare ute blir det en tur till Biltema efter mer kabel, mer vägguttag och fler kulodosor samt lite kabelkanaler och en sväng förbi rörfirman för att se om mina t-stycken till värmen kommit. Jag tar nog återvinningen också så blir jag av med alla gipsrester efter bygget, det gäller att få mycket gjort när man ändå åker.Sammanlagt ca 4 timmar, men nu är trådarna omdragna ! Men nu oroar jag mig för att det är något konstigt med elaggregatet som jag upplever tickar väldigt svagt. Förhoppningsvis är det inget fel på det (behöver inte en utgift till just nu)... Ska snart åka in till byn och handla plus hämta ett par paket.
Så om jag förstår dig rätt så är kanske det svagare tickandet ett GOTT tecken då?Vissa aggregat låter mera när belastningen är hög dvs. när gräs och växtlighet ligger och jordar. Jag "trådar" också idag men jag leker "kabeltattare" och installerar elen i elektronikavdelningen, bara det blir lite varmare ute blir det en tur till Biltema efter mer kabel, mer vägguttag och fler kulodosor samt lite kabelkanaler och en sväng förbi rörfirman för att se om mina t-stycken till värmen kommit. Jag tar nog återvinningen också så blir jag av med alla gipsrester efter bygget, det gäller att få mycket gjort när man ändå åker.
Idag ska doktorn ringa och berätta hur jag tolererade den höjda dosen. Men det vet jag ju redan = lika bra som den lägre. Inget svar på magnetröntgen ännu, det är mer intressant. Om det inte syns någon direkt skillnad kommer jag sannolikt få byta cyto redan nu istället för efter nästa kur.
Det kan det vara men det kan också vara ett dåligt tecken, sno runt en bit isolerad elkabel om tråden och testa hur lång gnista du får mot nåt föremål eller marken, hästar är känsliga, får och grisar däremot, då får man nästan koppla tråden direkt på högspänningslinan från kraftstationen.Så om jag förstår dig rätt så är kanske det svagare tickandet ett GOTT tecken då?
Jag blev så förvirrad och var tvungen att googla. Den enda silverpil jag kände till var HusqvarnasSom silverpilen…
Nu är det dock en SHETTIS vi pratar om här - tror inte riktigt att de kan buntas ihop med alla andra hästar...hästar är känsliga, får och grisar däremot, då får man nästan koppla tråden direkt på högspänningslinan från kraftstationen.
Jag förstår. En bekant till mig som har en shettis och gård med mjölkproduktion gav upp när det gällde shettisen så han går som han vill på gården och när folk frågar säger dom "ja han är väl här nånstans tror jag", den har dom ingen koll på men han är aldrig långt borta och siestan tar han bland korna med nån av dom som huvudkudde.Nu är det dock en SHETTIS vi pratar om här - tror inte riktigt att de kan buntas ihop med alla andra hästar...
Min shettis rymmer inte och har en jäkla respekt för tråden, går med stora hästar och två trådar runt hagen. Går med lös när jag leder de stora.Nu är det dock en SHETTIS vi pratar om här - tror inte riktigt att de kan buntas ihop med alla andra hästar...
Gällde inte oss (ännu?)Inte min tjänst, men man ska (eventuellt?) öppna upp ett callcenter. Så kunderna kommer ringa dit istället för till klinikerna för att boka tid. Voilà - då försvinner min främsta arbetsuppgift.
Ska såklart stå lektioner..Ledig från leverantörerna idag så räknar matte, eller försöker iaf. Ska till psykologen efter lunch, blir nog bra.
Tyvärr funkar det inte riktigt så bra här. Haflingern hade blivit hysterisk!Jag förstår. En bekant till mig som har en shettis och gård med mjölkproduktion gav upp när det gällde shettisen så han går som han vill på gården och när folk frågar säger dom "ja han är väl här nånstans tror jag", den har dom ingen koll på men han är aldrig långt borta och siestan tar han bland korna med nån av dom som huvudkudde.
Min rymmer bara i perioder. Det kan gå månader emellan och sedan får hon ett "anfall" igen. Det brukar sluta lika abrupt som det började.Min shettis rymmer inte och har en jäkla respekt för tråden, går med stora hästar och två trådar runt hagen. Går med lös när jag leder de stora.