Vad gör vi? Del CCIV

Sååå skönt att hamna i soffan med älsklingen och se Elitstyrkans hemligheter efter att ha pluggat marknadsföring hela dagen lång i princip med en paus för att fixa boxen åt pållan som fick helvila 😊. Sambon har efter 3 veckor hemma satt sig i skogsmaskinen igen så nu är vi båda trööööötta efter en tidig morgon 🥱😴.

Sitter på flygplatsen efter en allt för kort natt. Hopplöst när mamma är på besök, hon matar hundarna hela tiden så nu har jag gömt påsen i en garderob. Varulven har skitit tre ggr inatt!

Första gången efter 22, sen väckte han mig 01:40 och ville gå ut, sen var vi ute igen strax efter 04. Blir en lååång dag det här. :meh:

Nyvaken och har precis konstaterat att det är minusgrader ute nu. Blir varma kläder och vantar när jag morgonrastar hundarna. Ska också kolla väderprognoserna och se när det kan vara passande att byta till vinterdäck på bilen. Vill inte byta onödigt tidigt men såklart innan det är risk för vinterväglag när vi kör.

Jag hade trott att jag skulle vara tröttare på kvällen och piggare på morgonen men det är tvärtom.
Bara 1.5 plus. Jag är inte redo.
Jobb till 17:30. Vi har mötestid på tisdagar och det känns alltid som en lång dag innan man är igång.

Sammanlagt ca 4 timmar, men nu är trådarna omdragna :up: ! Men nu oroar jag mig för att det är något konstigt med elaggregatet som jag upplever tickar väldigt svagt. Förhoppningsvis är det inget fel på det (behöver inte en utgift till just nu)... Ska snart åka in till byn och handla plus hämta ett par paket.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 673
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 979
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 964
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka