Vad gör vi? Del CCIV

Pratade med min mattelärare idag om att jag inte greppade statistiken då jag missat flera lektioner för att jag inte mått bra. Hon är så snäll att hon erbjuder mig en och en halv timme privat hjälp på onsdag efter lektionerna.
Jag är så otroligt tacksam för att jag har bra folk runt omkring mig, till och med lärarna. ❤️
Det finns underbara lärare! När jag gick civilingenjörsprogrammet på KTH fick jag av flera lärare privata extra tillfällen och även muntor istället för vanlig tenta i vissa ämnen.
Kommer främst ihåg läraren i programmering. Jag fick privata lektioner vid alla tillfällen så jag slapp föreläsningarna helt för jag hängde inte med på dem.

Så fint att du får hjälp och bra att du tog upp det med henne!

Du är stark som pluggar med tanke på ditt mående!

Det finns underbara lärare! När jag gick civilingenjörsprogrammet på KTH fick jag av flera lärare privata extra tillfällen och även muntor istället för vanlig tenta i vissa ämnen.
Kommer främst ihåg läraren i programmering. Jag fick privata lektioner vid alla tillfällen så jag slapp föreläsningarna helt för jag hängde inte med på dem.

Så fint att du får hjälp och bra att du tog upp det med henne!

Du är stark som pluggar med tanke på ditt mående!
Tack. ❤️
Jag har inte så många alternativ än att köra på trots mitt mående just nu. På gott och ont. Men än så länge fungerar det. 😊

Visst är det väl en typ av livsstilssjukdom men många får diabetes typ två utan att vara överviktiga. Känner personligen de som blivit sjuka av jobbet pga stress, Frank i Hundra procent bonde har det, en man från TV4 vad han nu heter har det, så det behöver inte vara övervikt som orsakar det.
Det har jag inte skrivit heller att det bara är.

Jag som diabetiker skulle betala 3500 för sprutorna nu sist trots att jag har korrekt utskrivet.
Det ingår inte i högkostnadsskydd på samma sätt längre pga efterfrågan
Enligt FASS gör den det, förutom en. Kolla där, så inte apoteket gjort fel.
Det kanske var Wegovy du fick i stället? Det är samma ämne i den men skrivs ut för obesitas utom förmån.

Liknande trådar

Hemmet Alla dessa "bra att ha" saker som bara samlar damm? Hur ändrar man sig och klarar av att göra sig av med sånt som bara står "utifall...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
3 673
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 979
Mat Jag skulle vilja göra konserver med äppelmos, men har tyvärr tidigare misslyckats med att få konserver lufttäta. Måste gummiringen till...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 964
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
77 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka