Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle tro att shettisen jag skrev om anser nog inte själv att han rymt eftersom ju inte rymt på riktigt utan bara utökat reviret.Min shettis rymmer inte och har en jäkla respekt för tråden, går med stora hästar och två trådar runt hagen. Går med lös när jag leder de stora.
Skumt, känns som att dom jagar kunder för att dom har mindre att göra. Byggbranchen går inte så bra just nu.Fortfarande inte fått offert från snickaren. Ingen av de vi kontaktade har lämnat offert.
Är de inte intresserade av att ha kunder?
Fanns en annan silverpilJag blev så förvirrad och var tvungen att googla. Den enda silverpil jag kände till var Husqvarnas
Visa bifogad fil 155846
En stockholmare?En stockholmare som sprungit mot rött för sista gången.
Visa bifogad fil 155855
Hjälpte inte att en annan stockholmare drog upp den på övergångsstället vid en refug. Den hade redan kilat vidare.
Skönt när det är åt det hållet Här kä'nns det tvärtom. 10 min känns som 3 h och tiden segar sig fram :rofl.Fattar inte var tiden går i dag. Känns som jag varit på jobbet i tio minuter men jag har ju varit här i över tre timmar redan.
Ja det är sjukt skumt. Trodde de mer eller mindre skrek efter jobb, men tydligen inte. Visst, det är ett ganska litet jobb. Men det är ju ändå ett jobb.Skumt, känns som att dom jagar kunder för att dom har mindre att göra. Byggbranchen går inte så bra just nu.
Ja det är sjukt skumt. Trodde de mer eller mindre skrek efter jobb, men tydligen inte. Visst, det är ett ganska litet jobb. Men det är ju ändå ett jobb.
Du har ju en höjd ROT på 75’ att hinna dra i år så jag är inte förvånad.Här är det lögn att få tag på en snickare, en bekant i byn hade ett mindre jobb (dvs kanske någon timme max). Alla (och vi har rätt många byggfirmor i närområdet) kunde inte komma i närtid för de hade så fullt upp. Krisen verkar gälla de stora byggena och inte de mindre som främst jobbar åt privatpersoner.
Samma här, tycker jag. Det är rätt lång väntetid på att få något fixat.Här är det lögn att få tag på en snickare, en bekant i byn hade ett mindre jobb (dvs kanske någon timme max). Alla (och vi har rätt många byggfirmor i närområdet) kunde inte komma i närtid för de hade så fullt upp. Krisen verkar gälla de stora byggena och inte de mindre som främst jobbar åt privatpersoner.
Kan ju tycka att det är bättre att de säger nej på en gång, istället för att åka ut och förbereda för offert och sen aldrig skicka den..Här är det lögn att få tag på en snickare, en bekant i byn hade ett mindre jobb (dvs kanske någon timme max). Alla (och vi har rätt många byggfirmor i närområdet) kunde inte komma i närtid för de hade så fullt upp. Krisen verkar gälla de stora byggena och inte de mindre som främst jobbar åt privatpersoner.
Många hantverkare vill gärna sitta på en trygghetslista med jobb som de kan göra om saker och ting går sämre ett tag. Så det finns ett motstånd mot att släppa en kund också.Kan ju tycka att det är bättre att de säger nej på en gång, istället för att åka ut och förbereda för offert och sen aldrig skicka den..
Men vi kommer ju inte anlita dem om de inte skickar offerten. Då letar vi efter någon annan. Och vi kommer dra oss för att kontakta dem igen för andra jobb. Så de förlorar en kund på att göra så.Många hantverkare vill gärna sitta på en trygghetslista med jobb som de kan göra om saker och ting går sämre ett tag. Så det finns ett motstånd mot att släppa en kund också.
Om du tycker att du har väntat för länge, och om det är bråttom med jobbet, hade jag ringt några andra hantverkare. Om det inte finns någon väldigt bra anledning till att du vill anlita just de här?Men vi kommer ju inte anlita dem om de inte skickar offerten. Då letar vi efter någon annan. Och vi kommer dra oss för att kontakta dem igen för andra jobb. Så de förlorar en kund på att göra så.
Jag har inte bråttom, men jag väntar på offert sen i juli.Om du tycker att du har väntat för länge, och om det är bråttom med jobbet, hade jag ringt några andra hantverkare. Om det inte finns någon väldigt bra anledning till att du vill anlita just de här?