Vad gör vi? Del CCIII

Står på pendeltåget. Folk överallt, parfymstank och någon unge som lyssnar på störiga saker på mobilen utan hörlurar... Sedan ska man lyckas hitta till rätt tunnelbana också... Jag är hungrig, har ångest inför tandläkarbesök och vill helst bara försvinna från jordens yta.

Blir iaf hämtad av sambon när jag ska hem, förutsatt att allt går bra då. Har aldrig blivit sövd förut och ser framför mig en miljard olika skräckscenarion trots att jag rent logiskt vet att det nog kommer gå bra.
 
Har workshop i skolan idag inför det examinerande talet, men har fortfarande kvar hostan från helvetet och hostade mer än sov i natt så valde att vara hemma. Det är nog en stor nackdel att missa det men jag kommer bara sitta och störa dem andra och mig själv med mitt konstanta hostande.
 
Åh, jag är så glad och lättad! ❤️
De ringde från sjukhuset och det var ingen huvudtumör inne kroppen, som de trodde. Utan det finns bara den de inte tagit på armen och så måste de ta mer där de redan opererat. Sen får jag immunterapi.
Eftersom de nämt palliativ vård vid ev spridning och det stod en del om det som jag sett i min journal så känns allt annat som jackpot.
SÅ lättad! Vi ska fira med pizza ikväll. 🥳💃
Inatt kan jag nog sova för första gången på länge. 😍

Åh jag kan föreställa mig lättnaden!

🥳 :heart:
 
Funderar på att flytta ner mitt syrum i källaren. Bättre form på rummet, och inget snedtak. Men nackdelen är att det är kallt och bara ett eluttag. Vi får väl se hur det blir. Måste ta tag i att röja i det befintliga rummet först..
 
Sitter på bussen till jobbet. Bilen skall å läkarundersökning idag så den får sambon lämna... Tog vinterjackan så slapp jag klydda med reflexväst. Hela jackan är en reflex.
Jag behöver inte ens ta på mig ytterkläder när jag ska till jobbet, jag bor ju i ena änden av verkstadsbyggnaden så jag öppnar bara dörren och kliver in i verkstan som är lika varm som bostaden, så himla praktiskt och skönt.:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 810
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 856
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp